Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
سایپا دیزل اعلام کرد:

تداوم فروش کامیون های ولوو FH۵۰۰ با تسهیلات بیشتر

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۹ | کد خبر: CP- ۶۷۱۶ | سرویس: شرایط فروش خودرو
کارپرس:
مديرعامل سايپاديزل گفت: اين شركت براي جلب رضايت متقاضيان جايگزيني كاميون‌هاي فرسوده با خودروهاي ولوو FH500 چندين برنامه را به مرحله اجرا درآورده است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس،  محمدهادي نوري گفت: افزايش سقف تعهدات طرح جايگزيني سازمان بهينه‌سازي مصرف سوخت، سازمان راهداري و بانك عامل از هزار دستگاه به 5 هزار دستگاه در قالب الحاقيه جديد، افزايش مبلغ تسهيلات پرداختي به مشتريان از مبلغ 3 ميليارد و 200 ميليون ريال به 4 ميليارد ريال كه زمينه جبران بخش عمده‌اي از افزايش قيمت احتمالي را براي مشتريان فراهم خواهد كرد و ارائه درخواست رسمي به شركت ولوو جهت تسريع در ارسال پروفرما و تحويل 2 هزار دستگاه FH500 به‌صورت CKD تا قبل از پايان سال جاري و تحويل به مشتريان از جمله اقدام‌هاي شركت سايپاديزل بوده است.

وي ادامه داد: در صورت اعمال احتمالي تحريم‌هاي خصمانه، شركت سايپاديزل آمادگي لازم جهت جايگزيني خودروهاي ولوو با خودروهاي غير اروپايي استاندارد و باكيفيت در كمترين زمان ممكن را دارد و اقدام‌هاي عملي در اين راستا نيز صورت‌ گرفته است.

به گفته نوري تاكنون 800 دستگاه خودروي تجاري در راستاي طرح جايگزيني خودروهاي فرسوده به مشتريان تحويل شده و در سال جاري نيز با قيمت‌هاي 4 ميليارد و 730 ميليون و 5 ميليارد و 100 ميليون ريال در حال واگذاري به مشتريان است.

مديرعامل شركت سايپاديزل ادامه داد: قيمت قابل محاسبه كاميون FH500 براي آن‌دسته از ثبت‌نام كنندگان كه در موعد مقرر اقدام به واريز وجوه و تكميل اسناد نكرده‌اند، 5 ميليارد و 950 ميليون ريال است.

نوري گفت: براي حدود هزار و 900 نفر از ثبت‌نام كنندگاني كه فاقد دعوتنامه هستند، اعلام قيمت نهايي منوط به دريافت تأييد نهايي از شركت ولوو مبني بر امكان تأمين CKD و همچنين تخصيص ارز 4 هزار و 200 توماني در آن زمان است و هيچ‌گونه افزايش قيمتي براي اين دسته از متقاضيان در دستور كار نيست.

شركت سايپاديزل به‌عنوان هسته مركزي طرح جايگزيني خودروهاي تجاري فرسوده تاكنون در دو مرحله اقدام به تحويل كاميون‌هاي توليدي به متقاضيان مشاركت در اين طرح كرده است.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تداوم فروش کامیون های ولوو FH۵۰۰ با تسهیلات بیشتر

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است