Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
از ۱۵ بهمن آغاز می شود؛

فروش فوری برلیانس با موتور جدید ۱۶۵۰cc

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۱۰ | کد خبر: CP- ۵۰۴۸ | سرویس: شرایط فروش خودرو
کارپرس:
قائم مقام معاون فروش گروه خودرو سازی سایپا از عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید با هدف احترام به مشتریان و افزایش سهم بازار خبرداد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، رضا سبکروح با اعلام این خبر گفت: گروه خودروسازی سایپا برنامه ریزی مناسبی جهت حفظ و افزایش سهم خود از بازار خودرو کشور طراحی کرده که عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید بخشی از این برنامه هاست.

وی افزود: از ابتدای اسفند ماه سال جاری محصولات برلیانس سری300 و برلیانس کراس با موتور 1650 سی سی و گیربکس جدید تولید و به مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

سبکروح با بیان این مطلب که پارس خودرو با همکاری برلیانس و شرکت کره ای هیوندایی پاورتک آزمایش ها و تحقیقات فراوانی در خصوص موتور و گیربکس انجام داده اند تصریح کرد: موتور و گیربکس جدید با آب و هوای کشور منطبق شده و تمام استانداردهای مربوطه را با موفقیت کسب کرده و این موتور منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو5 است.

گفتنی است فروش ویژه برلیانس سری 300 و برلیانس کراس، از ساعت10 روز یک شنبه مورخ 15 بهمن ماه سال جاری از طریق فروش اینترنتی و نمایندگی های مجاز سایپا آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس saipacorp.com و یا نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فروش فوری برلیانس با موتور جدید ۱۶۵۰cc

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است