Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

نسل جدید نیسان ماکسیما رخ نشان داد

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۴ | کد خبر: CP- ۸۸۹۲ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
جذابیت سدان ماکسیما در میان ایرانی ها همیشه زبان زد بوده است به نحوی که هنوز هم در میان علاقه مندان به خودرو ماکسیما جزو بهترین ها تلقی می شود. با رونمایی نیسان ماکسیمای جدید قطعا نظر این دسته از افراد را به خود جلب می کند.
به گزارش کارپرس، نیسان در نمایشگاه خودرویی لس‌آنجلس ماکسیمای 2019 خود را به نمایش گذاشت. خودرویی که لیست بهترین‌های این نمایشگاه و در رده محصولات زیر 35 هزار دلار قرار گرفت.

از نگاه یک مخاطب شاید این خودرو چندان مهم به نظر نرسد، اما از دیدگاه کارشناسی ماکسیما آنقدر مهم بوده که اینک با نسل هشتم وارد بازار شده و به حیات خود ادامه می‌دهد.

مقامات  نیسان نیز اعلام کرده‌اند که سابقه ماکسیما، اعتبارشان در حوزه سدان‌های بزرگ محسوب شده و همواره عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود نشان داده است.

تغییر در این خودرو در فضای خارجی با جلوپنجره "وی- موشن" شروع شده و در 5 تریم به بازار ارائه می شود. سپر  در این خودرو کوچکتر شده و مه شکن‌های کوچکی نیز روی آن جا گرفته‌اند. چراغ‌های جلوی خودرو نیز با طراحی جذاب‌تر ارائه شده و از نوع LED هستند. چراغ‌های انتهایی این خودرو نیز تغییر کرده و ظاهر مدرن‌تری را از خود نشان می‌دهند. در نمای انتهایی خودرو نیز شاهد دو جفت اگزوز دوقلو در دو سمت آن هستیم. نیسان برای ماکسیماهای جدید رینگ‌های جدیدی در نظر گرفته و پرآپشن‌ترین نمونه خود را -  تریم پلاتینیوم- به رینگ‌های 19 اینچی مجهز کرده است.

ماکسیمای جدید برای اولین بار مجموعه ایمنی Safety Shield مجهز شده است. این پکیج شامل سیستم‌هایی چون ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، هشدار خروج از خط، نوربالای خودکار و ترمز اتوماتیک عقب می‌شود. پکیج "سپر ایمنی" در تیپ پلاتینوم به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود اما در تیپ‌های پایین‌تر این گزینه با پرداخت مبالغ بیشتر در دسترس است.

درون خودرو نیز موادی با کیفیت بهتر به کار رفته و در تیپ‌های برتر شاهد صندلی‌های چرمی با دوخت‌های درشت الماس‌گون هستیم.

این خودرو در ماه دسامبر در نمایندگی فروش بازارهای بزرگ مانند آمریکا قابل سفارش خواهد بود.

 

car maxima 9 21 1

car maxima 9 21 3

car maxima 9 21 4

car maxima 9 21 5

car maxima 9 21 2



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نسل جدید نیسان ماکسیما رخ نشان داد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است