Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

AF۱۰ Hybrid با ۲۰۸۰ اسب بخار قدرت؟!

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۷:۲۰ | کد خبر: CP- ۷۴۴۸ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
کمپانی آرش موتور در کشور انگلستان با عنوان Farboud Limited در سال 1999 تاسیس شد اما و در سال 2006 تغییر نام داد.
به گزارش کارپرس، اما این تغییر نام برای این شرکت پهن منفی بشمار نرفت و همچنان با آن که چند سالی از شروع فعالیتش نمی گذرد توانسته است حسابی سرو صدا به پا کند.

آرش فربد که تا کنون به صورت محدود به ساخت خودرو پرداخته است انواع مدل های برند خود به نام آرش را تولید و به بازار خودرو ارائه نموده که برترین آن ها AF10 Hybrid است.

بر روی هر کدام از چرخ های این خودرو یک موتور الکتریکی وجود دارد که هرکدام به صورت مجزا 125 اسب بخار قدرت تولید می کند این خودرو در مجموع 2080 اسب بخار قدرت دارد که این خودروی سوپر اسپرت را به یک افسانه تبدیل کرده است تکنولوژی بکار رفته در این خودرو برای بدست آوردن این مقدار توان موتور با ترکیب موتور و اجزای سوپر اسپرت های مختلف بدست آمده است که در کمتر از 2.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد.

این خودروی افسانه ای با ظاهری فریبنده و جذاب با بادنه ای از جنس فیبر کربن ساخته شده است که همانند همه سوپر اسپرت ها ی تولید شده از شکلی آیرودینامیک برخوردار است، باید در نظر داشت که تولید این نمونه به تعداد محدود انجام می پذیرد و داشتن یکی از AF10 Hybrid های تولید شده می تواند اعتباری بر مجموعه یک کلکسیونر باشد.

اما آرش فربد کیست و چگونه خودرو ساز شد؟

جوانی که با دنیایی از ایده و علاقه به دنیای خودرو وارد انگلستان شده بود در سال 1999 شرکت خودرویی خودرا در خصوص ساخت و تولید خودرو های اسپرت تاسیس کرد فربد با دستیابی به تکلوژی های روز دنیا توانست به سرعت خود را وارد این چجرخه هیجان انگیز وارد کند.

این جوان خوش فکر ایرانی که همین اواخر به عقاب ایرانی صنعت خودرو نیز ملقب شد شاید خودش هم به این فکر نمی کرد که قدرتمند ترین سوپر اسپرت جهان را طراحی کند.

نوع فعالیت خودرو سازی شرکت فربد از همان ابتدای کار محدود بوده است که به نوعی همین محدودیت نقش بسزایی در شهرت سریع آن شد چرا که با تولید سوپر اسپرت های خاص همه به دنبال آن بودند که با وجود تولید محدود این خودرو ها برایش سرو دست می شکستند.

شرکت فربد با تولید آخرین محصول خود به نام AF10 که هاز نوع هیبریدی نیز بود به چنان شهرتی رسید که بزرگترین خودرو سازی های جهان به دنبال همکاری با این شرکت هستند تولید کنندگانی که خود به تنهایی می توانند حرف های بسیاری در صنعت خودرو سازی جهان داشته باشند.

جذب تفکر خلاق و ایده پرداز آرش فربد برای شرکت های بزرگ عرضه کننده سوپر اسپرت بدین معنی می تواند باشد که این شرکت تازه کار تهدیدی برای آنها محسوب می شود!
و شاید با جذب این شرکت با پیشنهاد های بزرگ از سوی آنها شاید این امکان را برای آنها فراهم کند که با شراکت این تهدید را به فرصت تبدیل نمایند.

اما تا کنون هیچ پاسخ مثبت و یا منفی از سوی آرش فربد دریافت نکرده اند.

car AF10 5 16 1

car AF10 5 16 4

car AF10 5 16 8

car AF10 5 16 2

car AF10 5 16 3

car AF10 5 16 5

car AF10 5 16 6

 

car AF10 5 16 9

car AF10 5 16 11

car AF10 5 16 12

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

AF۱۰ Hybrid با ۲۰۸۰ اسب بخار قدرت؟!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است