Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

دوج چلنجر ۲۰۱۹ با فیگوری متفاوت!

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۷:۳۰ | کد خبر: CP- ۶۹۹۶ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
به لطف قدرت فوق‌العاده، چلنجر هلکت "ردآی" یکی از قدرتمندترین و سریع‌ترین عضلانی‌های دنیا است و سرعتش را با شتاب‌گیری صفر تا 100 در 3.4 ثانیه نشان می‌دهد و با بیشینه سرعت 326 در ساعت نشان می‌دهد.
به گزارش کارپرس، دوج چلنجر مدل 2019، در حالیکه روی یک پلت‌فرم مدل 2008 سوار است که پیشرفت‌های زیادی را از خود نشان می‌دهد.

 این خودروی دوج بسیار هیجان‌انگیز است، اما الویت خرید مردم محسوب نمی‌شود، چرا که برچست قیمت ارزانی روی آن درج نشده و به همین دلیل امکان خریدش برای همگان وجود ندارد.

اگر شما در کشوری مانند آمریکا خواهان یک خودروی پرفورمنس خوب هستید، به یک "چلنجر" از نوع  "  هلکت ردآی" جدید فکر کنید. خودرویی 69,650 دلاری که با احتساب مالیات 1,770  دلاری قیمتی 71,350 دلاری می‌یابد. در حالیکه قیمت خودرو مرتب بالا می‌رود، قدرت پرفورمنس خودرو نیز در تله مقایسه نجومی قرار می‌گیرد. مدل جدید 2019 دوج ردآی با موتور 6.2 لیتری v8 سوپر شارژ و گشتاور 958 نیوتن‌متری توانی حدود 797 اسب‌بخار دارد.

هلکت  جدید SRT در داخل هم به غربیلک فرمان "دی" شکل با پوشش چرمی، دوخت متضاد نقره‌ای‌رنگ و صندلی‌های پارچه‌ای عملکردی مجهز شده است. البته خریداران می‌توانند صندلی‌های چرمی ناپا، آلکانترا یا لاگونا را هم سفارش دهند.

به لطف قدرت فوق‌العاده، چلنجر هلکت "ردآی" یکی از قدرتمندترین و سریع‌ترین عضلانی‌های دنیا است و سرعتش را با شتاب‌گیری  صفر تا 100  در 3.4 ثانیه  نشان می‌دهد و با بیشینه سرعت 326 در ساعت نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد اینک نوبت هلکت "ردآی" کاملاً می‌تواند جای خالی دیمو قدرقدرت را در خانواده چالشی‌های دوج پر کند.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

دوج چلنجر ۲۰۱۹ با فیگوری متفاوت!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است