Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

ارتقاء ژنی در سوناتای مدل ۲۰۲۰

شنبه | ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۷:۴۴ | کد خبر: CP- ۶۸۸۱ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
هیوندا در سال‌های اخیر نسل‌های متعددی از سوناتا را ارائه کرده و به نظر می‌رسد در مدل جدید می‌توان تفاوت‌های بنیادینی را با مدل‌های قبلی کشف کرد.
به گزارش کارپرس، هیوندایی برای سوناتاهای 2018 خود یک "نوگرایی" ملایم و میان دوره‌ای را در نظر گرفت، اما این خودروساز نمی‌تواند در بلندمدت از فکر کردن در مورد سرنوشت یکی از بهترین سدان‌های خود سر باز زند.

سدان معروف خود برنخواهد داشت و نسل هشتمش را متفاوت‌تر از همیشه به طرفدارن ارائه خواهد کرد.

این سدان برای اولین بار در سال 2011 معرفی شد و کارشناسان بر این باورند که این تغییر از آن زمان تاکنون بزرگترین تغییر ظاهر کل سوناتاهای هیوندایی است.

هیوندا در سال‌های اخیر نسل‌های متعددی از سوناتا را ارائه کرده و به نظر می‌رسد در مدل جدید می‌توان تفاوت‌های بنیادینی را با مدل‌های قبلی کشف کرد. از جمله این تفاوت‌ها که از زیر لایه‌های استتاری مشخص شده‌اند، می‌توان به تغییر حالت درها و جایگاه ستون‌ها اشاره کرد. جلو پنجره و چراغ‌ها در این خودرو نیز تغییر شکل داده‌اند. آینه‌ها نیز به موقعیتی پائین‌تر انتقال یافته و روی بدنه قرار گرفته‌اند. این روند از ارتقای طراحی سیال هیوندایی خبر می‌دهد.

پیش بینی در خصوص مسائل فنی یک خودروی متعلق به سال 2020 آن هم از نوع هیوندایی بسیار سخت‌تر است. چرا که این خودرو در حال حاضر با سه نوع موتور و گیربکس مجرا ارائه9 می‌شود و مشخص نیست کمپانی کره‌ای چه برنامه‌ای برای آینده این خودرو ارائه کرده است. در حال حاضر  این خودرو با پیشرانه‌های 1.6 لیتری توربو، 2 لیتری توربو و 2.4 لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود و در آینده مدل‌های توربوی 2 لیتری به مجموعه این خودرو اضافه خواهند شد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ارتقاء ژنی در سوناتای مدل ۲۰۲۰

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است