Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

نخستین رولزرویس برقی فردا رونمایی می شود

سه شنبه | ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۳ | کد خبر: CP- ۱۸۳۲۰ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
اوایل امسال این خودروساز بریتانیایی تأیید کرده بود که در حال ساخت یک خودرو برقی با عنوان «سایه خاموش» است.

به گزارش خودروپرس، پس از سال ها نمایش نسخه های مفهومی خودرو برقی، شرکت خودروسازی رولزرویس سرانجام قصد دارد از نخستین خودرو الکتریکی خود رونمایی کند.

این خودروساز بریتانیایی با نمایش یک تیزر اعلام کرد که چهارشنبه 29 سپتامبر از نخستین خودرو لوکس برقی خود پرده برداری خواهد کرد.

این خودرو برقی که اساساً به قصد مشتریان بسیار پولدار تولید می شود، احتمالاً دارای بُرد حداکثر 500 کیلومتر با هر بار شارژ خواهد بود.

«تورستن مولر اوتووس» مدیرعامل رولزرویس روز دوشنبه با ارسال یک پست بر روی شبکه اجتماعی لینکدین با تأیید رونمایی جهانی این محصول نوشت: "من قول می دهم که ما اولین رولزرویس تمام الکتریکی را طی دهه جاری به بازار می آوریم. در حال حاضر شرکت ما به کار تاریخی برای ساخت اولین خودرو فوق لوکس در نوع خود دست زده است."

ورود رولزرویس به دنیای خودروهای برقی جای تعجب ندارد چرا که این خودروساز پیش از این اعلام کرده بود که در 20 سال آینده به یک برند تمام برقی تبدیل خواهد شد.

در سال 2011 رولزرویس اولین کانسپت برقی را براساس خودرو فانتوم به نمایش گذاشت. در سال 2016 نیز این شرکت یک خودرو مفهومی تمام برقی و دارای قابلیت های خودران با عنوان «Vision Next 100» را در معرض نمایش قرار داد.

رولزرویس هنوز جزئیاتی را در مورد خودرو برقی آینده خود اعلام نکرده است. با این حال با توجه به خودروهای مفهومی که این خودروساز طی سال ها به نمایش گذاشته است وجود برخی خصوصیات آن قطعی به نظر می رسد.

اوایل امسال این خودروساز بریتانیایی تأیید کرده بود که در حال ساخت یک خودرو برقی با عنوان «سایه خاموش» (Silent Shadow) است.

این خودروساز همچنین اوایل ماه می برای ثبت یک نشان تجاری در اداره ثبت اختراعات آلمان اقدام کرد.

نام «سایه» تاکنون توسط این خودروساز لوکس برای برخی مدل های آن نظیر «سایه نقره ای» (Silver Shadow) استفاده شده است.

براساس گزارشات، اولین خودرو برقی روزلزرویس احتمالاً با یک پک باتری 100 کیلووات ساعت و طی مسافت 500 کیلومتر بدون شارژ مجدد عرضه خواهد شد.

رولزرویس با عرضه نخستین خودرو الکتریکی خود که تنها چند ساعت به رونمایی از آن باقی مانده است، در مسیر رقابت با «بنتلی» قرار می گیرد که در بین برندهای فوق لوکس نخستین برندی است که مدل تمام الکتریکی خود را قبلاً عرضه کرده است.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نخستین رولزرویس برقی فردا رونمایی می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است