Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
«فانتوم V» کلاسیک برقی شد؛

رونمایی از نخستین رولزرویس برقی جهان

شنبه | ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۷ | کد خبر: CP- ۱۵۵۹۲ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
شرکت انگلیسی «لوناز» از نخستین خودرو کلاسیک برقی رولزرویس که یک فانتوم V مدل 1961 است رونمایی کرد.

به گزارش کارپرس، شرکت انگلیسی لوناز که در زمینه برقی سازی خودروهای کلاسیک فعالیت می کند از نخستین خودرو کلاسیک برقی رولزرویس که یک فانتوم V مدل 1961 است رونمایی کرد.

به گفته لوناز، تولید این خودرو کلاسیک مجهز به پیشرانه الکتریکی به تنها 30 دستگاه محدود خواهد شد.

براساس این گزارش، فانتوم V مدل 1961 فرآیندهای مهندسی مجدد که شامل بازسازی کامل و اضافه شدن پیشرانه الکتریکی و مجموعه کاملی از بروزرسانی های سخت افزاری و نرم افزاری است را تاکنون پشت سر گذاشته است.

به علاوه پیش سفارش نخستین رولزرویس برقی جهان آغاز شده و قرار است با قیمت پایه 500 هزار پوند به دست مشتریان برسد.

شرکت لوناز می گوید این خودرو برقی لوکس به گونه ای طراحی شده که با برخورداری از یک باتری 120 کیلووات ساعت و تضمین پیمایش بیش از 300 مایل با هر بار شارژ می تواند دغدغه مالکان در این خصوص را از بین ببرد.

فانتوم V در همه بازارهای جهانی موجود خواهد بود اما با توجه به تعداد محدود تولید آن خرید تنها از طریق ارتباط مستقیم با کارخانه میسر خواهد بود.

هر رولزرویس فانتوم برقی از امکانات و فناوری های پیشرفته ای برخوردار خواهد بود. راننده این خودرو از یک سیستم سرگرمی اطلاعاتی کاملاً یکپارچه از جمله مسیریابی ماهواره ای بهره مند می شود. خودروها قرار است برای مشتریان به صورت کاملاً شخصی و سفارشی تولید شوند.

علاوه بر فانتوم V، لوناز همچنین تصمیم گرفته است تا خودرو رولزرویس «سیلور کلاود» را نیز برقی سازی کند.

بر این اساس قرار است سیلور کلاود برقی در مجموعه ای از سبک های بدنه شامل لیموزین دودرب، کوپه چهاردرب و کوپه دودرب روباز با سقف تاشو در اختیار خریداران قرار گیرد.

سیلور کلاود برقی نیز همچون فانتوم V به تعداد محدود تولید خواهد شد و گفته می شود با یک باتری 80 کیلووات ساعت مسافت بیش از 300 مایل را با هر بار شارژ طی خواهد کرد. قیمت این محصول برقی از 350 هزار پوند آغاز می شود.

این دو محصول رولزرویس برقی جدید به لاین آپ خودروهای برقی کلاسیک لوناز شامل بنتلی S2 Flying Spur و جگوار XK120 اضافه می شود.

لوناز یکی از شرکت هایی است که در زمینه احیای مدل های قدیمی فعالیت می کند و با تجهیز خودروهای کلاسیک به پیشرانه های مدرن برقی نام خود را بر سر زبان ها انداخته است.

مقر این شرکت در انگلستان واقع شده و پرسنل آن را تنی چند از کارکنان سابق کمپانی های استون مارتین، جگوار، فراری، فولکس واگن و مک لارن تشکیل می دهند.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رونمایی از نخستین رولزرویس برقی جهان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است