Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بصورت مجازی؛

نخستین شاسی بلند برقی اشکودا ۱۱ شهریور رونمایی می شود

پنج شنبه | ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۳ | کد خبر: CP- ۱۵۳۰۴ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
شرکت اشکودا تاریخ رونمایی جهانی از نخستین شاسی بلند برقی خود «Enyaq» را یکم سپتامبر مقارن با یازدهم شهریورماه اعلام کرد.

به گزارش کارپرس، شرکت خودروسازی اشکودا اعلام کرد یکم سپتامبر (11 شهریورماه) از نخستین شاسی بلند تمام برقی خود «Enyaq iV» به صورت مجازی رونمایی خواهد کرد.

این خودروساز جمهوری چک با انتشار تصویری تیره و تاریک به استقبال رونمایی از محصولی رفت که قصد دارد با فولکس واگن «ID.3» برقی رقابت کند.

گرچه این تصویر اطلاعات چندانی در خصوص «Enyaq» ارائه نمی دهد اما تصاویری که قبلاً در پلتفرم های اجتماعی منتشر شده است حقایق بیشتری از شکل و شمایل این شاسی بلند برقی را آشکار می کند.

این محصول دارای سقف شیب دار کوپه مانند است که در کانسپت Vision Iv نیز دیده شد و ابعاد آن مشابه با ابعاد محصول دیگر اشکودا یعنی «Kodiaq» است.

این شاسی بلند تمام برقی نخستین خودرو اشکوداست که مبتنی بر پلتفرم ماژولار MEB گروه فولکس واگن طراحی شده است.

ورژن پایه اشکودا «Enyaq iV 50» مجهز به یک باتری 55 کیلووات ساعت است که از موتور برقی نصب شده در عقب خودرو با توان 148 اسب بخار پشتیبانی می کند و حداکثر برد حرکتی خودرو با یک بار شارژ را به 340 کیلومتر می رساند.

ورژن پیشرفته تر «Enyaq iV 60» دارای باتری 62 کیلووات ساعت، موتور برقی با عتوان 180 اسب بخار و توان پیمایش 390 کیلومتر با هر بار شارژ خواهد بود.

اما محصول دیگری از اشکودا «Enyaq iV 80» نام دارد که با باتری 82 کیلووات ساعت موتور برقی به قدرت 204 اسب بخار و حداکثر برد حرکتی 500 کیلومتر را پشتیبانی می کند.

به جز این سه مدل با درایو چرخ عقب (RWD) دو مدل دیگر تمام چرخ متحرک (AWD) نیز عرضه خواهند شد که هر دو دارای دومین موتور برقی در محور جلو علاوه بر موتور واقع در محور عقبی خواهند بود.

اشکودا این شاسی بلندهای برقی را با ظرفیت شارژ حداکثر 125 کیلووات عرضه می کند که به مالکان خودرو اجازه می دهد باتری را ظرف حدود 40 دقیقه از 10 تا 80 درصد شارژ کنند.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نخستین شاسی بلند برقی اشکودا ۱۱ شهریور رونمایی می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است