Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه / نیم نگاه؛

برترین خودروهای مجهز به فناوری رفاهی

شنبه | ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۴ | کد خبر: CP- ۱۲۱۹۶ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
امروزه خودروها به گونه ای طراحی شده اند که از انرژی، ایمنی و راحتی بیشتری برخوردار باشند. بسیاری از ویژگی های پیشرفته فنی مانند سیستم کنترل ترافیکی، سیستم های مسیریاب، صندلی های ماساژ و غیره به بخشی از اتومبیل های مدرن تبدیل شده اند.
به گزارش کارپرس به نقل از عصر آی سی تی، با پیشرفت علم و فناوری، صنعت خودروسازی طی چند سال گذشته دستخوش تحولات عظیمی شده است. امروزه خودروها به گونه ای طراحی شده اند که از انرژی، ایمنی و راحتی بیشتری برخوردار باشند. بسیاری از ویژگی های پیشرفته فنی مانند سیستم کنترل ترافیکی، سیستم های مسیریاب، صندلی های ماساژ و غیره به بخشی از اتومبیل های مدرن تبدیل شده اند. ما در این مقاله به چنین اتومبیل هایی اشاره خواهیم کرد که در مجموعه اتومبیل های رویایی شما جای خواهد گرفت.

BMW 7 Series M760Li xDrive

همه 6 مدل بی ام دبلیو سری 7 دارای ظاهری خیره کننده است. راحتی فضای داخلی و ویژگی های فنی شگفت انگیز این اتومبیل ها باعث می شود سفری طولانی مثل نسیم ملایمی برای شما به نظر برسد.

M760Li xDrive یک نمونه از آن مدل ها در این سری است که دارای دو سان روف با نقوش و تزئینات زیبا و چراغی در درون آن به منظور ایجاد آرامش در رانندگی است. علاوه بر این، هر صندلی مخصوص مسافر دارای صفحه نمایش 10 اینچی است که در پشت صندلی جلویی نصب شده. این اسکرین ها به وای فای خودرو متصل بوده و شما قادر خواهید بود تا به صورت آنلاین به تماشای فیلم و ویدئو بپردازید. همچنین یک تبلت قابل جدا شدن که به شما این امکان را می دهد تا ویژگی های داخلی خودرو مثل دما، موقعیت صندلی ها و 16 بلندگو صدا را تحت کنترل خود درآورید.

Tesla Model S

این اتومبیل دارای ویژگی های اتوماتیک پیشرفته است که آن را از رقبای خود متمایز می نماید. این ویژگی به شما اجازه می دهد که به راحتی تغییر مسیر داده، در بزرگراه ها حرکت کرده، در زمان اضطرار خروج اتومات داشته باشید و هشدارهای برخورد به موانع را دریافت کنید، همچنین امکان کنترل سرعت نیز فراهم است. در کنار حالت خودکار، تسلا مدل S، با یک تبلت صفحه نمایش لمسی 17 اینچی به شما این امکان را می دهد تا موسیقی گوش داده، جستجو مسیر، مکان یابی رستوران ها و دیگر مقاصد را نیز انجام دهید. همچنین این اتومبیل مجهز به وای فای، سیستم مسیریاب و سیستم کنترل صدا نیز هست. این سدان یک اتومبیل درجه یک و تمام برقی با فناوری پیشرفته است و بسته به ویژگی های انتخالی شما قیمت های مختلفی را شامل می شود.

Mercedes Maybach S560

این مدل از مرسدس با صندلی های دارای سیستم ماساژ و در عین حال لوکس خود شناخته می شود که در طراحی داخلی صندلی ها از چراغ ال ای دی نیز استفاده شده و راحتی را به ارمغان می آورد. به علاوه این سدان رده بالا دارای سان روف جذابی با ابعاد 12.3 اینج، یک جعبه خنک کننده ( یخچال )، وای فای داخلی، سیستم صوتی با 26 بلندگو و غیره است. همچنین ویژگی های ایمنی مانند هشدار برخورد، دید شب، شناسایی علایم راهنمایی و رانندگی، کنترل سرعت، تطبیق سرعت مبتنی بر مسیر، نظارت بر نقاط کور را نیز دارا است.

Audi A8

این مدل از Audi فاقد دکمه بوده و تمام عملکرد های داخلی آن توسط دستگاه های دارای صفحه لمسی کنترل می شوند که دسترسی و عملکرد را آسان می کند. " کابین راننده مجازی" همراه با بخش های دیجیتالی که نقشه جی پی اس سه بعدی را نشان می دهد بخش قابل توجه دیگری از این اتومبیل است.

از نکات بارز Audi A8، داشتن یکی از انواع سیستم های کمک راننده بوده که قادر است در زمان رانندگی با سرعت 37 مایل بر ساعت، اتومبیل را بدون هیچگونه راهنمایی هدایت کرده، متوقف و حتی پارک کند. اگر چه فضای داخلی آئودی 8 به اندازه سری مرسدس کلاس اس لوکس نیست اما دارای فضایی جادار و صندلی های راحت با ماساژ برای مسافران است.

تمامی سدان های فوق جز اتومبیل های روز بازار با فناوری پیشرفته و ویژگی های استثنایی هستند. سدان یا سالون به اتومبیل های سواری صندوقدار گفته می شود که دارای صندوق عقب مجزا و دو ردیف صندلی بوده و می تواند دو یا چهار در داشته باشد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

برترین خودروهای مجهز به فناوری رفاهی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است