Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه / تماشا کنید:

نگاهی به خط تولید هن‌تنگ در کارخانه عظیم خودرو

سه شنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۳۵ | کد خبر: CP- ۹۳۳۵ | سرویس: تحلیل و گزارش
کارپرس:
این نخستین بار است که یک خودروساز در مرحله پیش تولید و نهایی سازی خط تولید خود از اصحاب رسانه دعوت می کند تا از فرایند و پیشرفت پروژه بازدید کنند.
به گزارش کارپرس، شرکت عظیم خودرو قبل از آغاز بکار خط تولید خودروی هن تنگ با دعوت جمعی از اصحاب رسانه فرایند پیش تولید و نهایی سازی خط تولید این کارخانه را با خبرنگاران به اشتراک گذاشت.

عظیم خودرو که برای ایجاد این خط تولید سرمایه گذاری کرده است، پس از نوسازی و بروز رسانی تجهیزات این کارخانه و همچنین ساخت سوله جدید با امکانات پیشرفته، خود را آماده تولید خودروی هن تنگ می کند.

اولین خودروی هن‌تنگ در روز سه شنبه 18 دی ماه وارد خط تولید این کارخانه خواهد شد و پس از تست تمامی دستگاه ها قابلیت تولید 10 دستگاه در ساعت را خواهد داشت.

car azimkhodro 10 17 1

 

یکی از اهداف حضور عظیم خودرو در منطقه بروجرد در ابتدا اشتغال زایی در این منطقه محروم بوده است و با افتتاح این خط بیش از 1500 موقعیت شغلی ایجاد می شود.

با افتتاح این خط در ابتدا خودروی هن تنگ ایکس7 تولید؛ و پس از انبوه سازی این کراس اوور محصول دیگری با نام ایکس5 وارد خط تولید خواهد شد.

 car azimkhodro 10 17 2

 نکته جالب در این کارخانه حساسیت مطلوب به قطعات CKD مورد استفاده در خط تولید بوده به نحوی که در حضورنمایندگان عظیم خودرو و هن تنگ تمامی قطعات مورد بررسی قرار می گیرد و هر قطعه ای که کوچکترین ایران مونتاژی و یا تولیدی داشته باشد عودت داده خواهد شد. این حساسیت بالا در استفاده از قطعات خودرو در مرحله پیش تولید و علامت گذاری قطعات معیوب به نحوی انجام می شود که کوچکترین قطعات مصرفی در تولید این کراس اوور از زیر زره بین ناظران عظیم خودرو عبور می کند تا تمامی قطعاتی که وارد خط تولید می شوند بهترین کیفیت را داشته باشند.

 

بازدید دقیق از تمامی قطعات CKD:

car azimkhodro 10 17 14

 

نمونه قطعات مرجوعی:

car azimkhodro 10 17 16

 قطعات این خودرو ها بصورت CKD وارد ایران می شود و پس از عبور از واحد نظارت قطعات و تائید آن به خط تولید می رسد. پس از اتصال قطعات، بدنه به واحد رنگ آمیزی ارسال می شود. با گذر از این مرحله، قطعات فنی و تریم داخلی بر روی خودرو نصب خواهد شد.

گام اول برای ایجاد این خط تولید ورود تکنولوژی روز و پیشرفته آن است که برای بکارگیری آن یک سوله مجهز اختصاصی در کنار سوله های دیگر این کارخانه احداث شده است. تجهیز و بروز رسانی ادوات قسمت رنگ نیز سرمایه گذاری کلانی را در بر داشته تا با بالاترین کیفیت  را در عملیات رنگ خودرو صورت دهد.

 car azimkhodro 10 17 3

مدیران عظیم خودرو اعلام کرده اند که با افتتاح این خط تولید تا پایان سال جاری بخش عمده ای از تعهدات این شرکت در خصوص تحویل X7 و X5 صورت می پذیرد.

علاقه مندان جهت آشنایی بیشتر با این خودرو می توانند در سومین نمایشگاه خودروی تهران در غرفه عظیم خودرو این کراس اوور لوکس را از نزدیک تماشا کنند.

در پایان عظیم خودرو از برنامه خود برای بازدید مشتریان از کارخانه خبر داد که بزودی انجام خواهد شد تا مشتریان و علاقمندان این برند از نحوه تولید X5 و X7 از نزدیک آشنا شوند.

car azimkhodro 10 17 4

car azimkhodro 10 17 5

car azimkhodro 10 17 6

car azimkhodro 10 17 7

car azimkhodro 10 17 8

car azimkhodro 10 17 9

car azimkhodro 10 17 8

car azimkhodro 10 17 12

car azimkhodro 10 17 13

car azimkhodro 10 17 18

car azimkhodro 10 17 15

car azimkhodro 10 17 17

car azimkhodro 10 17 11

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نگاهی به خط تولید هن‌تنگ در کارخانه عظیم خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است