Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با اضافه شدن پلتفرم ایرکنسول؛

گیمرها عاشق ب‌ام‌و سری ۵ جدید می‌شوند!

شنبه | ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۲ | کد خبر: CP- ۲۰۷۷۶ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
شرکت ب‌ام‌و نسل جدید خودروی سری 5 را به پلتفرم بازی ایرکنسول (AirConslole) مجهز کرده که امکان اجرای بازی‌های کژوال را در داخل خودرو فراهم می‌کند.

به گزارش خودروپرس، گروه خودروسازی ب‌ام‌و با پلتفرم بازی «ایرکنسول» وارد همکاری شده تا برای نخستین بار نوع منحصر به فردی از گیمینگ درون خودرو را در نسل جدید ب‌ام‌و سری 5 عرضه کند.

این پلتفرم به راننده و سرنشینان اجازه می‌دهد تا در زمان توقف خودرو برای گذران وقت خود بازی‌های اصطلاحاً کژوال را انجام دهند.

علاوه بر ب‌ام‌و سری 5 جدید و نسخه الکتریکی آن (i5 EV)، اپلیکیشن ایرکنسول قرار است در سایر خودروهای ب‌ام‌و نیز عرضه شود.

 

کاربری آسان با گوشی هوشمند به عنوان کنترلر

برای انجام بازی در داخل خودرو گیمرها فقط به گوشی هوشمند خود که به عنوان یک کنترلر عمل می‌کند و نمایشگر منحنی‌شکل ب‌ام‌و نیاز دارند.

پس از راه‌اندازی اپلیکیشن ایرکنسول در خودرو، ارتباط بین گوشی هوشمند و خودرو به طور مستقیم با اسکن یک کد QR در صفحه نمایش منحنی‌شکل برقرار شده و بازیکنان می‌توانند مستقیماً وارد بازی شوند.

برنامه ایرکنسول از امکان بازی چندنفره نیز پشتیبانی می‌کند و سرنشینان عقب می‌توانند در زمان توقف در بازی‌های داخل خودرو شرکت کنند.

به طور کلی این پلتفرم امکان بازی انفرادی یا چند نفره با مشارکت همه سرنشینان خودرو را فراهم می‌کند.

با استفاه از ایرکنسول گیمرها می‌توانند بازی‌های به اصطلاح کژوال را انجام دهند. اینها بازی‌هایی هستند که به راحتی می‌توان آنها را انتخاب و بازی کرد و کنترل‌شان بصری است.

مجموعه بازی‌هایی که اکنون برای ب‌ام‌و سری 5 جدید موجود هستند شامل بازی‌های مسابقه‌ای، ورزشی، کوئیز و کوئیز موسیقی، شبیه‌سازی، استراتژی، پرش و دویدن و بازی‌های پازل می‌شوند.  

15 عنوان بازی یا بیشتر در دسترس بازیکنان قرار دارد که از جمله آنها می‌توان به «Go Kart G»، «Golazo»، « Music Guess» و «Overcooked» اشاره کرد. مجموعه بازی‌های موجود در آینده افزایش خواهد یافت.

گفتنی است ب‌ام‌و سال گذشته اعلام کرده بود که به زودی امکان اجرای بازی‌های ویدیویی کژوال بر روی نمایشگرهای منحنی‌شکل خود را با همکاری ایرکنسول فراهم خواهد کرد.

این شرکت در نظر دارد همچون شرکت‌های دیگر نظیر تسلا به سرنشینان اجازه دهد هنگام شارژ یا توقف خودرو اوقات خود را با انجام بازی‌های ویدیویی پر کنند.

 

معرفی ایرکنسول

ایرکنسول بازی‌های خود را در بستر اینترنت و فضای آنلاین ارائه می‌دهد و کنترل‌های مربوطه به جای کنترلر‌های اختصاصی با گوشی‌های هوشمند انجام می‌شود.

این شرکت مستقر در سوئیس با پلتفرم بازی خود به کاربران امکان داده تا بازی‌های کژوال را بر روی دستگاه‌هایی چون تلویزیون اندرویدی یا رایانه شخصی اجرا کنند.

ایرکنسول در حال حاضر 190 عنوان بازی را در رایانه‌های شخصی (PC) عرضه می‌کند.

منبع: ETAuto

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

گیمرها عاشق ب‌ام‌و سری ۵ جدید می‌شوند!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است