Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

همکاری واحد نرم‌افزاری فولکس با گروه فناوری چین

یکشنبه | ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۴ | کد خبر: CP- ۲۰۶۲۶ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرسسید مهدی حسینی:
فولکس‌واگن اعلام کرد که واحد نرم‌افزاری آن (کاریاد) در حال آغاز یک سرمایه‌گذاری مشترک با گروه فناوری «ThunderSoft» چین است.

به گزارش خودروپرس، این خودروساز آلمانی خبر داد که کاریاد و گروه فناوری «ThunderSoft» یک سرمایه‌گذاری مشترک را برای توسعه قابلیت‌های  مربوط به سیستم‌های اطلاعات سرگرمی و کابین‌های خودرویی فولکس‌واگن خاص مشتریان چینی آغاز می‌کنند.

رالف برندستاتر رئیس و مدیرعامل گروه فولکس‌واگن چین گفت: "نیازها و احتیاجات مشتریان چینی در کانون اقدامات استراتژیک ما قرار دارد."

براساس این گزارش، کاریاد با 49 درصد سهم سرمایه‌گذار اقلیت این پروژه خواهد بود، برخلاف سهام 60 درصدی که اکنون در پروژه دیگر چین با «هورایزن رباتیک» جهت ساخت یک تراشه خاص برای فناوری خودران در اختیار دارد.

یک سخنگوی کاریاد گفت که این واحد در حال سرمایه‌گذاری 11 میلیون یورویی در پروژه سرمایه‌گذاری جدید است و به طور مشترک با ThunderSoft مالکیت معنوی نرم‌افزار توسعه‌یافته را در اختیار خواهد داشت.

این گزارش می‌افزاید کاریاد در حال توسعه پشته نرم‌افزاری اختصاصی سیستم اطلاعات سرگرمی است که در مدل‌های پورشه و آئودی عرضه شده و سپس در تمام برندهای گروه فولکس‌واگن از جمله در چین عرضه خواهد شد.

قابلیت‌های توسعه‌یافته از طریق پروژه جدید به این پشته نرم‌افزاری اضافه می‌شود تا نیازهای مشتریان چینی از لحاظ قابلیت‌ای دیجیتال درکابین خودرو، سیستم‌های اطلاعات سرگرمی و اتصال به سایر دستگاه‌ها را برآورده کند.

شرکت ThunderSoft که در سال 2008 تأسیس شد دارای دفاتر مرکز در پکن است و سرمایه‌گذاری‌هایی را تاکنون با کوالکام، آرم و اینتل شکل داده است.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

همکاری واحد نرم‌افزاری فولکس با گروه فناوری چین

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است