به گزارش خودروپرس، این تحقیقات پس از آن آغاز شد که مواردی از تصادفات منجر به جراحتهای انسانی به «اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراهی آمریکا» (NHTSA) گزارش شد.
در این گزارشها تأکید شد که خودروهای خودران کروز احتمالاً در بروز این تصادفات دخالت داشتهاند.
در تحقیقات اولیه 242 اتومبیل خودران کروز مورد بررسی قرار گرفت که شاید در مراحل بعدی منجر به فراخوانی گسترده این خودروها شود.
این تحقیقات ایمنی پس از گزارش سه تصادف است که طی آنها خودروهای کروز پس از ترمزگیری سریع از عقب با خودروهای دیگر برخورد کردند.
در حال حاضر کروز خدمات محدودی را با یک ناوگان کوچک از خودروهای الکتریکی شورلت بولت در سانفرانسیسکو ارائه میدهد.
این شرکت اخیراً مجوز لازم برای ارائه خدمات تجاری (دریافت کرایه از مسافران بابت سفر با تاکسیهای خودران) به صورت شبانهروزی در سراسر سانفرانسیسکو را از مقامات ایالتی کالیفرنیا دریافت کرد.
کروز مدعی است که تاکنون نزدیک به 700 هزار مایل رانندگی تمام خودران را در یک محیط شهری بسیار شلوغ با نرخ مصدومیت یا تلفات صفر ارائه کرده است.
جیل وست مدیر عملیات کروز اخیراً به رویترز گفت که این شرکت قصد دارد در سال 2023 وارد «تعداد زیادی از بازارها» شده و همچنین دایره عملیات خود را تا «هزاران خودرو» افزایش دهد.
این شرکت تحت مالکیت جنرال موتورز در نظر دارد در سال 2023 علاوه بر سانفرانسیسکو خدمات خود در سایر شهرهای آمریکا را نیز آغاز کند.
منبع: هندوستان تایمز
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان