Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
به زودی ممکن می‌شود؛

مکالمه تصویری با زوم در خودروهای جدید تسلا

شنبه | ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۵ | کد خبر: CP- ۲۰۰۴۲ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
برنامه زوم (Zoom) در حال همکاری با تسلاست تا امکان تماس‌های ویدیویی را بر روی خودروهای الکتریکی جدید این شرکت فراهم کند.

به گزارش خودروپرس، «نیتاشا والیا» مدیر محصول گروه زوم در خلال رویداد «2022 Zoomtopia» این شرکت اظهار داشت که قابلیت ویدیوکنفرانس به زودی به یکی از قابلیت‌های استاندارد بر روی همه مدل‌های جدید تسلا تبدیل خواهد شد.

به این ترتیب رانندگان قادر خواهند بود بدون نیاز به استفاده از گوشی‌ هوشمند در تماس‌های صوتی و ویدیویی با استفاده از زوم حضور پیدا کنند.

والیا گفت: "کاربران تاکنون از داخل خانه، اداره و با استفاده از گوشی و حتی تلویزیون خود از زوم استفاده می‌کردند. اکنون ما قصد دارم تا استفاده از زوم را از هر نقطه‌ای امکان‌پذیر کنیم."

براساس این گزارش، احتمالاً زوم از دوربین داخلی خودروهای تسلا که در قسمت بالایی آینه‌ داخل قرار دارد، استفاده خواهد کرد. عملکرد اصلی این دوربین، بررسی میزان آگاهی راننده هنگام استفاده از سیستم اتوپایلوت و هشدار به وی در شرایط ضروری است.

دوربین داخلی خودروهای تسلا در گذشته نگرانی‌هایی را در مورد حریم خصوصی راننده‌ها ایجاد کرده بود و در صورتی که اپلیکیشن زوم نیز از این دوربین استقاده کند، احتمالاً نگرانی‌ها در مورد دسترسی شرکت‌های شخص ثالث به حریم خصوصی کاربران بیشتر نیز خواهد شد.

در حال حاضر تاریخ عرضه‌ این اپلیکیشن برای خودروهای تسلا اعلام نشده و هنوز مشخص نیست که آیا این اپلیکیشن تنها با شبکه‌های وای فای کار خواهد کرد و یا کاربران «Premium Connectivity» امکان برقراری تماس صوتی با استفاده از این پلن 9.99 دلاری را خواهند داشت.

منبع: ETAuto

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مکالمه تصویری با زوم در خودروهای جدید تسلا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است