Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تحت یک همکاری ۱۰ ساله آغاز شد؛

استفاده اوبر از خودروهای خودران نورو برای تحویل غذا

یکشنبه | ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ - ۱۱:۰۹ | کد خبر: CP- ۱۹۸۳۷ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
شرکت اوبر تکنولوژی (Uber) اعلام کرد که قرارداد همکاری 10 ساله را برای استفاده از خودروهای برقی و خودران نورو (Nuro) جهت تحویل سفارش‌های غذایی در شهرهای آمریکا به امضا رسانده است.

به گزارش خودروپرس، تحت این قرارداد، مشتریان پلتفرم اوبر ایتس (Uber Eats) می‌توانند سفارش‌های غذایی و سایر کالاهای مورد نظر خود را از طریق خودروهای تحویل خودران نورو دریافت کنند.

این خودروهای کوچک و بدون سرنشین با قابلیت حرکت در خیابان‌های عمومی به طور خاص برای حمل غذا و سایر کالاها ساخته شده‌اند.

همکاری بین اوبر و نورو در پاییز امسال با تحویل سفارش مشتریان در هیوستون تگزاس و مانتین ویو کالیفرنیا آغاز خواهد شد و دو شرکت قصد دارند این خدمت را به منطقه خلیج سانفرانسیسکو گسترش دهند.

براساس این گزارش، نورو نخستین شرکتی بود که عملیات خودروهای تمام خودران را در سه ایالت آمریکا (آریزونا، کالیفرنیا و تگزاس) آغاز کرد و همچنین اولین شرکتی لقب گرفت که مجوز استقرار خودروهای خودران را از اداره حمل و نقل موتوری (DMV) کالیفرنیا دریافت کرد.

خودروهای تحویل خودران نورو با در نظر گرفتن ایمنی سایر کاربران جاده ساخته شده‌اند و می‌توانند به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از سفرهای خودرویی و سایر گزینه‌های تحویل سنتی که از وسایل نقلیه گازسوز استفاده می‌کنند، کمک نمایند.

خاطرنشان می‌شود «اوبر ایتس» یک پلتفرم آنلاین سفارش و تحویل غذاست که در سال 2014 توسط شرکت اوبر راه‌اندازی شد. کاربران می‌توانند با استفاده از یک برنامه کاربردی در پلتفرم‌های iOS، اندروید یا از طریق مرورگر وب، غذاها را از رستوران‌های داخل نرم‌افزار سفارش داده و بهای آن را پرداخت کنند.

این شرکت با استفاده از تخصص فناوری و لجستیک اوبر با 825 هزار فروشنده در بیش از 11 هزار شهر در سراسر جهان همکاری می‌کند و میانگین زمان تحویل را به کمتر از 30 دقیقه رسانده است.

منبع: autotech

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

استفاده اوبر از خودروهای خودران نورو برای تحویل غذا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است