Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

کمک نرم‌افزاری «یونیتی» به ساخت سیستم اطلاعات سرگرمی مرسدس

سه شنبه | ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۹۷۲۰ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
مرسدس بنز از نرم‌افزار شرکت «یونیتی» برای کمک به ساخت سیستم اطلاعات سرگرمی نسل آینده خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش خودروپرس، شرکت «یونیتی تکنولوژی» (Unity Technologies)، توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی و پلتفرم سه بعدی، به ساخت حوزه اطلاعات سرگرمی سیستم عامل جدید مرسدس بنز کمک خواهد کرد.

اتوموتیو نیوز گزارش داد: حوزه اطلاعات سرگرمی یکی از اجرای اصلی طرح خودروساز آلمانی برای گسترش محصولات دیجیتال آن است.

پلتفرم اطلاعات سرگرمی فعلی مرسدس با عنوان MBUX مشترکاً توسط دایملر و شرکت لوکسوف زیرمجموعه «DXC Technology» ساخته یافته است.

اما سیستم عامل جدید مرسدس موسوم به «MB.OS» که در خودروهای مدل سال 2024 معرفی خواهد شد، چهار حوزه مرکزی شامل اطلاعات سرگرمی، رانندگی خودران، بدنه و راحتی و پیشرانه را بهبود می‌بخشد.

مگنوس اوسترگ، مدیر ارشد نرم‌افزاری مرسدس بنز در ایمیلی به اتوموتیو نیوز نوشت: "ما با سیستم عامل اختصاصی خود می‌خوایم به سه هدف کلیدی دست یابیم: شکل داده به رابط کاری مطابق با یک برند لوکس، ایجاد ارتباط دوطرفه با مشتری و ادغام سبگ زندگی دیجیتال مشتری در حوزه خودرو."

شرکت یونیتی در حال تهیه پلتفرم توسعه و معماری در زمان اجراست که تمام تجربیات مرسدس بنز در داخل خودرو با سیستم عامل را MB.OS می‌کند.

این شرکت مدعی کسب جایگاه برتر در دنیای بازی است و می‌گوید موتور بازی‌سازی آن برای 70 درصد از بازی‌های موبایلی موجود در بازار و اکثر فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعی مجازی به کار رفته است.

توسعه‌دهندگان مرسدس بنز از بسته نرم‌افزاری تجسم محصولات سه بعدی این شرکت فناوری (Unity Industrial Collection) برای ایجاد رابط کاربری و طراحی‌های تجربه کاربری در کل کابین دیجیتال از جمله خوشه‌ابزار و نمایشگرهای رسانه‌ای و صفحات مخصوص سرنشینان استفاده خواهند کرد.

دیو رودز، معاون ارشد و مدیرکل بخش همزاد دیجیتال یونیتی گفت یونیتی این توانایی را برای مرسدس بنز فراهم می‌کند تا از 37 پلتفرم مختلف سخت‌افزاری، هدست نرم‌افزاری، گوشی و پلتفرم رسانه‌های اجتماعی استفاده کند.

یونیتی و مرسدس بنز پنج سال قبل همکاری خود را در زمینه تجربیات سه بعدی در نمونه اولیه خودروهای تحقیقاتی این خودروساز از جمله کانسپت Vision EQXX  که ماه ژانویه در نمایشگاه CES در لاس‌وگاس رونمایی شد، آغاز کردند.

همکاری مرسدس بنز و یونیتی در حالی است که شرکت‌های خودروسازی به دنبال راه‌های خلاقانه برای گسترش سرگرمی‌های داخل خودرو هستند.

رودز گفت که سایر خودروسازان از موتور بازی یونیتی برای نمونه‌سازی تجربیات دیجیتال داخل کابین بهره گرفته‌اند.

منبع: اتوموتیو نیوز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کمک نرم‌افزاری «یونیتی» به ساخت سیستم اطلاعات سرگرمی مرسدس

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است