Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
از پاییز امسال محقق می‌شود؛

امکان خرید مستقیم سوخت با نرم‌افزار اپل کارپلی

سه شنبه | ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۰ | کد خبر: CP- ۱۹۶۰۹ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
اپل از پاییز امسال به کاربران اجازه می‌دهد تا سوخت وسیله نقلیه خود را مستقیماً از نمایشگر داشبورد خودرو با سیستم کارپلی خریداری کنند.

به گزارش خودروپرس، با عرضه جدیدترین نسخه از نرم‌افزار کارپلی کاربران قادر خواهند بود با هدایت به یک پمپ بنزین سوخت مورد نیاز را از نمایشگر داشبورد خودروی خود خریداری کنند.

طبق قابلیت جدیدی که اخیراً در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل رونمایی شد، کاربران کارپلی می‌توانند با زدن یک دکمه بر روی اپلیکیشن به سمت یک پمپ بنزین هدایت شده و سوخت را مستقیماً از نمایشگر داخل خودرو خریداری کنند.

شرکت «HF Sinchair» که فروشنده بنزین در 1600 پمپ بنزین در آمریکاست به رویترز اعلام کرد که قصد دارد از فناوری جدید کارپلی استفاده کند و جزئیات آن در ماه‌های آینده اعلام خواهد شد.

جک بارگر نایب رئیس بازاریابی شرکت گفت: "ما از این ایده هیجان زده‌ایم که مشتریان می‌توانند به یک جایگاه Sinchar هدایت شده و سوخت را از نمایشگر مسیریاب خودروی خود خریداری کنند."

سیستم کارپلی پیشتر برای اموری چون پارکینگ، شارژ خودروهای الکتریکی و سفارش غذا استفاده شده بود و خرید سوخت جدیدترین قابلیتی است که به آن اضافه شده است.

این در حالی است که مالکان خودرو در آمریکا بهای سنگینی بابت سوخت پرداخت می‌کنند. طبق برآورد اداره اطلاعات انرژی آمریکا در ماه آوریل هر خانوار آمریکایی به طور متوسط در سال 2022 نزدیک به 3 هزار دلار بابت بنزین پرداخت کرده که حدود 455 دلار بیشتر از سال گذشته است.

اپل در حال حاضر هیچ هزینه‌ای بابت خدمات کارپلی از خودروسازان، توسعه‌دهندگان و کاربران دریافت نمی‌کند.

برای استفاده از قابلیت جدید کارپلی در پاییز امسال، کاربران آیفون باید اپلیکیشن یک شرکت سوخت را در گوشی خود دانلود کرده و اطلاعات هویتی پرداخت را برای ستاپ برنامه وارد کنند.

پس از آنکه برنامه ستاپ شد، کاربران قادر خواهند بود تا از نمایشگر مسیریابی خود برای فعال کردن یک پمپ سوخت و پرداخت بهای آن استفاده کنند.

منبع: gadgetsnow

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

امکان خرید مستقیم سوخت با نرم‌افزار اپل کارپلی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است