به گزارش خودروپرس، این شرکت فناوری مقیم کالیفرنیا قرار است پلتفرم سرگرمی دیجیتال پریمیوم خود را در اختیار مرسدس بنز قرار دهد.
این پلتفرم دیجیتال جدید شامل مجموعهای از طیف گسترده محتوای دیجیتال اختصاصی و شخص سوم است که در یک پلتفرم واحد و آماده گردآوری شده است.
شرکت Zync این پلتفرم و نیز رابط بین محتوا و سختافزار سازگار با مرسدس بنز را ارائه خواهد کرد.
مرسدس بنز اعلام کرد که هدف از این مشارکت ارائه یک تجربه سرگرمی دیجیتال درون خودرو به مشتریان آن و نیز به حداکثر رساندن مزایای فناوریهای UI/IX نظیر هایپراسکرین MBUX است.
از طریق این بروزرسانی مالکان مرسدس بنز به انواع گسترده خدمات استریم محلی و جهانی شخص سوم دسترسی خواهند شد.
مرسدس خاطرنشان کرد که با استفاده از پلتفرم سرگرمی دیجیتال بهینهشده Zync کاربران قادر خواهند بود تا به امکانات استریم ویدیو، تجربیات تعاملی، برنامهنویسی ویدیو، اسپرت، اخبار، گیمینگ و ... از طریق رابط کاربری واحد دسترسی داشته باشند.
بیش از 30 سرویس استریم از شرکای جهانی، منطقهای و محلی برتر با شرکا و کانالهای دیگر که پیوسته به صورت بیسیم به روز خواهند شد در دسترس خواهند بود.
مرسدس بنز اعلام کرد که پیشنیاز دسترسی به خدمات زینک داشتن یک حساس فعال مرسدس بنز me با پکیج سرگرمی MBUX است.
براساس این گزارش مرسدس EQS و S-Class نخستین مدلهایی در اروپا خواهند بود که تا انتهای امسال به خدمات زینک مجهز میشوند و مدلها و بازارهای بیشتر در سال 2023 به این فهرست اضافه خواهد شد.
منبع: gadgetsnow
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان