Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

گسترش حضور هیوندای در دنیای متاورس

دوشنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۵ | کد خبر: CP- ۱۹۴۹۹ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
شرکت هیوندای موتور اعلام کرد که تجربه حمل و نقل آینده را در نمایشگاه مجازی خود بر روی پلتفرم متاورس «زپتو» فراهم می‌کند.

به گزارش خودروپرس، این خودروساز کره‌ای اعلام کرد که با هدف ایجاد تجربه حمل و نقل آینده برای کاربران، حضور خود در نمایشگاه مجازی بر روی پلتفرم متاورس زپتو (ZEPETO) را گسترش داده است.

هیوندای سال گذشته نخستین نسخه مجازی از نمایشگاه موتوراستودیو (Motorstudio) خود را در پلتفرم زپتو ایجاد کرد.

زپتو که توسط شرکت اینترنتی «NAVER Z» اداره می‌شود، یک فضای مجازی بسیار محبوب است که در آن کاربران می‌توانند در قالب آواتارهای خود در فعالیت‌های مختلف مشارکت کنند.

هیوندای اعلام کرد که طبقه دوم فضای نمایشگاهی با امکان فعالیت‌های پیشرفته‌تر برای بازدیدکنندگان را به استودیوی مجازی خود اضافه کرده است.

در این استودیوی مجازی شرکت مجموعه‌ای از تجربیات حمل و نقل آینده از جمله حمل و نقل هوایی پیشرفته S-A1 را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است.

در طبقه اول سالن نمایشگاه مجازی هیوندای، قسمت‌های داخلی و بیرونی نمایشگاه موتوراستودیو سئول (Motorstudio Seoul) شبیه‌سازی شده و در این فضا کاربران می‌توانند فیلم تبلیغاتی برند خودروی تمام برقی آیونیک را تماشا کنند.

در طبقه دوم نمایشگاه که به تازگی افتتاح شده است نیز بازدیدکنندگان قادر خواهند بود تا به نسخه‌های مینیاتوری تاکسی هوایی S-A1 دسترسی پیدا کرده و کلکسیون لباس هیوندای (Re:Style) را امتحان یا خریداری کنند.

به علاوه در زپتو این امکان برای کاربران فراهم است که یک تور مجازی به مرکز ترانزیت حمل و نقل آینده S-Hub داشته باشند، بر روی تاکسی هوایی S-A1 سوار شده و سه کانسپت‌ حمل و نقل S-Link شامل یک کلینیک، اتاق مهمانی و ...را تجربه کنند.

گفتنی است در ژوئن سال گذشته هیوندای برای نخستین بار در صنعت خودروسازی با همکاری زپتو امکان تجربه تست رانندگی سوناتا N-line را در فضای مجازی فراهم آورد.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

گسترش حضور هیوندای در دنیای متاورس

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است