Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

اپلیکیشن ولوو خدمات شارژ را ساده می‌کند

دوشنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۶ | کد خبر: CP- ۱۹۴۶۱ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
ولوو قصد دارد همه خدمات مربوط به شارژ خودروهای الکتریکی و پرداخت هزینه‌های مربوطه را در اپلیکیشن تلفن همراه خود عرضه کند.

به گزارش خودروپرس، این خودروساز با هدف تسهیل هرچه بیشتر شارژ خودروهای الکتریکی برای مشتریان در نظر دارد همه خدمات مربوطه را در اپلکیشن «Volvo Cars App» یکپارچه و ادغام کند.

به این ترتیب رانندگان با استفاده از اپلیکیشن ولوو به انواع خدمات از قبیل جستجو و یافتن ایستگاه‌های شارژ متعلق به اپراتورهای مختلف در سراسر جهان، کسب اطلاعات لحظه‌ای در مورد امکان خدمات‌دهی شارژرها و پرداخت هزینه‌های شارژ دسترسی خواهند داشت.

 به گفته ولوو، رانندگان در اروپا می‌توانند پس از یکپارچگی برنامه شارژ «Plugsurfing» با اپلیکیشن ولوو به بیش از 270 هزار نقطه شارژ در سراسر این قاره دسترسی داشته باشند.

در آمریکا نیز انتظار می‌رود اپلیکیشن جدید ولوو قبل از انتهای سال عرضه شود. در حال حاضر مالکان آمریکایی خودروی الکتریکی «ولوو ری‌شارژ» از برنامه «ChargePoint» شرکت استفاده می‌کنند که به آنها اجازه می‌دهد تا بیش از 25 هزار نقطه شارژ را جستجو و پیدا کنند.

در کشور چین نیز ولوو اخیراً قراردادهایی را با سه اپراتور اصلی شارژ این کشور - که در مجموع بیش از 75 درصد نقاط شارژ عمومی در چین را پوشش می‌دهند - به امضاء رساند.

در حال حاضر مشتریان در چین می‌توانند با پیدا کردن نقاط شارژ از روی نرم‌افزار به محل مربوطه عزیمت و عملیات شارژ را با اسکن یک کد QR آغاز کرده و هزینه خدمات را در اپلیکیشن ولوو از طریق سرویس‌هایی چون «وی‌چت پی» و «علی‌پی» و یا با استفاده از «وی پوینت» پرداخت کنند.

ولوو همچنین قصد دارد سرمایه‌گذاری‌هایی را در زمینه شبکه‌های شارژ عمومی در نقاطی با اهمیت استراتژیک در سراسر اروپا صورت دهد.

منبع: am-online

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اپلیکیشن ولوو خدمات شارژ را ساده می‌کند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است