Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
به عقیده ب‌ام‌و؛

نمایشگرهای بزرگ خودرو به زودی از مد می‌افتند!

دوشنبه | ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۷ | کد خبر: CP- ۱۹۳۸۲ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
با وجود رونمایی اخیر ب‌ام‌و از صفحه نمایش بزرگ 31 اینچی برای سرنشینان عقب i7 الکتریکی این شرکت معتقد است که نسل نمایشگرهای بزرگ ممکن است به زودی منسوخ شود.

به گزارش خودروپرس، نمایشگرهای بزرگ اطلاعات سرگرمی اخیراً به یکی فناوری‌های استاندارد در خودروها تبدیل شده‌اند تا جایی که خودروسازان می‌کوشند برای سبقت از دیگران با افزایش اندازه این نمایشگرها حس تئاتر خانگی سیار را به کاربران القا کنند.

شرکت مرسدس بنز هایپراسکرین MBUX را در خودروی الکتریکی EQS معرفی کرده که ترکیبی از سه صفحه نمایش است که کل داشبورد مقابل راننده و سرنشین جلو را پوشش می‌دهد.

ب‌ام‌و نیز اخیراً نمایشگر صندلی عقب 31 اینچی را در سدان لوکس الکتریکی i7 رونمایی کرد.

اما با وجود تشدید رقابت خودروسازان در این حوزه، مقامات ب‌ام‌و معتقد هستند که به زودی نسل این نمایشگرهای بزرگ منسوخ خواهند شد.

ماتیاس یانهانس رئیس بخش طراحی داخلی ب‌ام‌و اعلام کرد که شاید رقابت در زمینه تولید چنین نمایشگرهایی به زودی پایان یابد.

وی در خلال یک لایواستریم در خصوص طراحی داخلی خودروهای لوکس اظهار داشت که طبق احساس شخصی‌اش، نمایشگرهای بزرگ دیر یا زود به تاریخ خواهند پیوست چرا که با هوشمندتر شدن خودروها رابط‌های کاربری فقط در مواقع نیاز راننده یا سرنشینان «ظاهر» خواهد شند.

شرکت ب‌ام‌و اخیراً همزمان با رونمایی از i7 تصاویر نمایشگر سینمایی این محصول (Theater Screen) مخصوص سرنشینان عقب را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد.

این یک صفحه نمایش سرگرمی پانوراما 31 اینچی است که از ویدیوهای با وضوح 8K پشتیبانی می‌کند. این سیستم همچنین از پلتفرم‌هایی چون «آمازون پرایم ویدیو»، «رد بول»، «توبی» و «آمازون موزیک» پشتیبانی خواهد کرد.

به گفته خودروساز آلمانی با راه‌اندازی این سیستم، فضای عقب خودرو به یک سالن سینمای خصوصی با امکاناتی چون صدای فراگیر (ساراند)، اتصال 5G و نمایشگر پانوراما در فرمت 32:9 تبدیل خواهد شد.
منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نمایشگرهای بزرگ خودرو به زودی از مد می‌افتند!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است