Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

استفاده ب‌ام‌و از فناوری «واقعیت افزوده» گوگل

چهارشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۲ | کد خبر: CP- ۱۹۰۶۷ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
با استفاده از فناوری واقعیت افزوده گوگل، علاقه‌مندان این امکان را خواهند داشت تا برخی خودروهای الکتریکی ب‌ام‌و از جمله i4 و iX را تجربه و برانداز کنند.

به گزارش خودروپرس، ب‌ام‌و با واحد ابری گوگل (Google Cloud) وارد همکاری شده تا شانس تجربه مدل‌های الکتریکی i4 و iX از طریق فناوری واقعیت افزوده را برای علاقه‌مندان فراهم کند.

به این ترتیب مشتریان علاقه‌مند به خرید خودروهای i4 و iX می‌توانند قبل از عملی کردن تصمیم خرید، این محصولات را در یک فضای دیجیتال و سناریویی مشابه با دنیای واقعی برانداز کنند.

این قابلیت به گونه‌ای طراحی شده که با فناوری‌های موجود در مدل‌های ب‌ام‌و i4 و iX منطبق باشد.

ب‌ام‌و از فناوری واقعیت افزوده برای ایجاد مدل‌هایی با جزئیات فوتورئالیستی استفاده خواهد کرد، به گونه‌ای که مشتریان می‌توانند به همه جزئیات این خودروهای الکتریکی نظر بیاندازند.

برای مثال کاربران می‌توانند جزئیاتی مانند دوخت داخلی iX که از طریق میلیون‌ها چندضلعی توسط فناوری محاسباتی پیشرو Google Cloud ارائه می‌شود را از نزدیک مشاهده کنند.

مشتریان همچنین می‌توانند رنگ مورد نظر برای این مدل‌ها را انتخاب کرده و به علاوه از عناصر نورپردازی و باز/بسته کردن درب‌های خودرو در فضای مجازی استفاده کنند. در واقع این تجربه جدید، محیط‌های واقعی را حول خودروهای الکتریکی شکل می‌دهد.

علاقه‌مندان قادر خواهند بود تا از طریق گوشی اندروید و نیز آیفون خود به این قابلیت دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است ب‌ام‌و i4 و iX امسال روانه آمریکا خواهند شد. قیمت i4 eDrive40 از حدود 55 هزار دلار آغاز خواهد شد. این محصول به یک موتور الکتریکی واقع در عقب مجهز شده که قدرت 335 اسب بخار و حداکثر گشتاور 429 نیوتن متر را فراهم می‌کند.

به علاوه برد این خودرو با هر بار شارژ 585 کیلومتر است.

همچنین قیمت iX xDrive50 از حدود 83 هزار دلار آغاز می‌شود. این خودرو یک سیستم دو موتوره چهار چرخ متحرک را ارائه می‌دهد. توان خروجی و حداکثر گشتاور آن به ترتیب 516 اسب بخار و 764 نیوتن متر است، در حالی که برد آن با هر بار شارژ 521 کیلومتر تخمین زده شده است.

منبع: bmwblog

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

استفاده ب‌ام‌و از فناوری «واقعیت افزوده» گوگل

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است