Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

سرمایه‌گذاری پورشه در دنیای اینفلوئنسرهای مجازی

دوشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۵ | کد خبر: CP- ۱۹۰۶۲ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
پورشه با یک استارتاپ چینی که در زمینه تولید اینفلوئنسرهای مجازی و اکوسیستم‌های دیجیتال تخصص دارد، وارد همکاری شده است.

به گزارش خودروپرس، این خودروساز آلمانی با هدف جذب مشتریان جوان‌ اعلام کرد که با «iMaker» - تولیدکننده پیشگام اینفلوئنسرهای مجازی و اکوسیستم‌های دیجیتال در چین - در زمینه ایجاد و توسعه فضاهای دیجیتال همکاری خواهد کرد.

اینفلوئنسرهای مجازی، کاراکترها و آواتارهای متحرک کامپیوتری با حالات چهره و حرکات واقعی بدن هستند که به شکل انسان طراح می‌شوند.

این کاراکترهای مجازی در سراسر آسیا محبوب هستند و از آنها برای ایجاد علاقه به رویدادهای زنده، بر روی پلتفرم‌های اجتماعی و به عنوان بخشی از استراتژی‌های ارتباطی شرکت استفاده می‌شود.

این آواتارهای مجازی و پروفایل‌ آنها بر روی رسانه‌های اجتماعی تاکنون باعث جذب میلیون‌ها نفر به ویژه بر روی شبکه‌هایی چون اینستاگرام و تیک‌تاک شده‌ است.

پورشه اعلام کرد سرمایه‌گذاری در iMaker را راهی برای جلب توجه نسل آینده مالکان خودرو می‌داند، نسلی که انتظار دارند مجموعه‌ای شخصی و دیجیتالی از خدمات را همراه با وسایل نقلیه خود داشته باشند.

پلتفرم چینی «iMaker» در سال 2019 تأسیس شد و هدف آن حمایت از برندهای جهانی و شرکای این پلتفرم در زمینه ساخت و استقرار سفرای دیجیتال هر برند است.

پورشه اعلام کرد که همکاری با این استارتاپ چینی به آن کمک خواهد کرد تا فرصت‌های جدید توسعه را از طریق تعامل با جامعه مخاطبان جوان‌تر پیدا کند، چرا که این اینفلوئنسرهای مجازی با استقبال نسل جوان‌ مواجه شده‌اند.

به گفته یکی از مقامات پورشه در چین، متوسط سن مشتریان شرکت در این کشور 35 سال است و بنابراین شناخت ارزش‌ها، عادات و رفتارهای مشتریان نسل جوان در چین اهمیت زیادی برای پورشه دارد.

پورشه و iMaker همچنین راه‌های ایجاد یک اکوسیستم جدید دیجیتال که به گسترش و بهبود تجربه دیجیتال مشتری در خودروهای پورشه کمک خواهد کرد را بررسی می‌کنند.

این شرکت‌ها قصد دارند محتوای جدید دیجیتال و فناوری‌هایی را برای کاربردهای درون خودرویی ایجاد کنند.

حجم سرمایه‌گذاری پورشه در iMaker هنوز اعلام نشده است.

منبع: اتوموتیو نیوز

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سرمایه‌گذاری پورشه در دنیای اینفلوئنسرهای مجازی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است