Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ابتکار نرم‌افزاری جدید ولوو؛

با اسکن عکس خودرو مشخصات آن را پیدا کنید!

یکشنبه | ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۸ | کد خبر: CP- ۱۸۹۵۲ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
شرکت ولوو با ساخت یک ابزار نرم‌افزاری جدید به کاربران اجازه داده است فقط با اسکن عکس از خودروهای سطح شهر به مشخصات و جزئیات فنی آنها پی ببرند.

به گزارش خودروپرس، نمایشگاه خودروی بروکسل 2022 قرار بود در ماه ژانویه برگزار شود، اما به دلیل خطرات کووید یک سال به تعویق افتاد.

اما علاقه‌مندانی که فرصت حضور در این نمایشگاه را از دست دادند، اکنون می‌توانند با نوآوری جدید ولوو با مشخصات و ویژگی‌های فنی خودروهای مورد نظر آشنا شوند.

نمایندگی ولوو در بلژیک (FamousGrey) در یک ابتکار خلاقانه، اپلیکیشنی را با هدف «تبدیل خیابان‌ها به یک نمایشگاه بزرگ» راه‌اندازی کرده است.

این اپلیکیشن «Volvo Street Congifurator» نام دارد که خودروهای سطح شهر را گویی به خودروهای حاضر در یک نمایشگاه تبدیل می‌کند.

کاربران می‌توانند از هر خودروی ولوو که در هر سطح شهر می‌بینند عکس بگیرند و آن را آپلود کنند. سپس این ابزار از هوش مصنوعی برای ارائه تمام جزئیات در مورد مدل، رنگ، سطح تریم و چرخ‌ها استفاده می‌کند.

همچنین این ابزار نرم‌افزاری کاربر را به وب‌سایت ولوو هدایت می‌کند تا جزئیات بیشتر را مشاهده کرده و در صورت تمایل به یک فروشگاه خرده‌فروشی نزدیک یا خرید آنلاین خودرو ارجاع داده شود.

البته ساخت این ابزار بسیار دشوار و چالش‌برانگیز بوده به طوری که نمایندگی ولوو بیش از 100 هزار تصویر از مدل‌ها، رنگ‌ها و تریم‌های مختلف را از طریق ترکیب نقشه‌های گوگل و مدل‌های سه بعدی جمع‌آوری کرده است. این تصاویر تحت یک شبیه‌سازی واقعی توسط کامپیوتر قرار گرفتند.

همچنین ده هزار عکس نیز به صورت دستی توسط «FamousGre» و سه عکاس حرفه‌ای که خودروها را در خیابان‌ها شکار می‌کردند، جمع‌آوری شد.

ابزار فوق توسط اینفلوئنسرهای محلی و سفیران ولوو در کانال‌های رسانه اجتماعی آنها تبلیغ می‌شود. ولوو همچنین در حال بررسی عرضه یک محصول بالقوه در بازارهای دیگر است.

کالین ورموسن، مدیر بازاریابی تجاری و بازرگانی ولوو در بلژیک گفت: "لغو نمایشگاه خودرو بروکسل یک چالش تجاری بود، اما این ابزار یک راه حل عالی است که کاملاً با تحولات ما به سمت فروش آنلاین مطابقت دارد."

وی افزود: "این نوآوری اهداف پایداری تجاری و جهانی ما را برآورده می‌کند، بنابراین پتانسیل بالای بین‌المللی دارد."

پیتر آمپ، شریک « Famous Grey» نیز گفت: "«Volvo Street Congifurator» نمونه عالی از این است که چگونه تفکر خلاق همراه با فناوری می‌تواند یک مشکل تجاری را حل کند. از زمانی که این اپلیکیشن را راه‌اندازی کردیم، من از مشخصات هر ولوو در خیابان آگاه شده‌ام. امیدوارم همان تأثیر را بر روی مصرف‌کنندگان داشته باشد."

منبع: اتوموتیو نیوز

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

با اسکن عکس خودرو مشخصات آن را پیدا کنید!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است