Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

یکپارچه‌سازی خدمات پورشه در یک اپلیکیشن جدید

شنبه | ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۲ | کد خبر: CP- ۱۸۸۵۵ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
پورشه با راه‌اندازی یک اپلیکیشن جدید، همه خدمات خودرویی خود را در این پلتفرم واحد یکپارچه‌سازی کرده است.

به گزارش خودروپرس، این خودروسازی آلمانی همه اپلیکیشن‌های قبلی خود شامل «My Porsche Essential»، «Connect App» و « Car Connect App» را در یک برنامه واحد با عنوان «My Porsche» ادغام کرده است.

این شرکت همچنین اعلام کرد که در ماه‌های آینده اپلیکیشن‌های دیگری مانند «Porsche Charging» و « Porsche Good to know» را نیز یکپارچه خواهد کرد.

پورشه خاطرنشان کرد که با ترکیب طیف کامل و گسترده‌ای از خدمات و اطلاعات در یک اپلیکیشن واحد به دنبال این است تا استفاده از آن برای مشتریان خود را تسهیل کند.

اپلیکیشن جدید با خودروهای پورشه مدل 2016 به بعد سازگار خواهد بود.

این برنامه پارامترهای مهم خودرو را نمایش خواهد داد و می‌تواند به عنوان یک کنترل از راه دور برای عملکردهای معین استفاده شود.

به گفته خودروساز، برنامه My Porsche از راننده در فرآیندهای شارژ، تماس با فروشنده، رزرو قرارهای خدمات و سؤالات درباره خودرو پشتیبانی خواهد کرد.

این نرم‌افزار طیف گسترده‌ای از خدمات را برای مدل‌های پورشه با پیشرانه‌های معمولی، هیبریدی و همچنین خودروهای اسپرت تمام الکتریکی ارائه می‌دهد.

از جمله این خدمات، نشان دادن سطح فعلی سوخت برای شروع فرآیند شارژ به کاربر است. به محض اتصال وسیله نقلیه با اپلیکیشن، راننده از وضعیت خودرو مانند میزان سوخت یا شارژ آن، مسافت پیموده‌شده فعلی، موقعیت مکانی خودرو، آمار سفرهای گذشته یا تنظیمات سیستم ردیابی VTS مطلع می‌شود.

کاربران همچنین می‌توانند از طریق این برنامه به کتابچه راهنمای عملیات دیجیتال و ویدیوهای پشتیبانی دسترسی داشته باشند.

اگر سرعت خودرو به طور غیرمنتظره‌ای از حد مجاز فراتر رود، برنامه با یک اعلان فشار به راننده هشدار می‌دهد. همچنین My Porsche قادر به باز و قفل کردن درب‌های خودرو و کنترل سیستم تهویه مطبوع و گرمایش در خودروهای تمام برقی است.

اپلیکیشن جدید در 47 کشور و 25 زبان برای سیستم عامل‌های iOS اپل و اندروید موجود است. مشتریان می‌توانند با شناسه پورشه خود وارد شده یا مستقیماً در برنامه ثبت نام کنند.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

یکپارچه‌سازی خدمات پورشه در یک اپلیکیشن جدید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است