Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تبدیل «ب‌ام‌و» به یک سالن سینمای خصوصی!

شنبه | ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۰ | کد خبر: CP- ۱۸۸۱۶ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
گروه خودروسازی «ب‌ام‌و» در خلال نمایشگاه CES 2020 از یک سیستم اطلاعات سرگرمی جدید که فضای خودرو برای سرنشینان عقب را به یک سالن سینمای خصوصی تبدیل می‌کند، رونمایی کرد.

به گزارش خودروپرس، این سیستم جدید درون خودرویی که قرار است در مدل‌های آینده ب‌ام‌و به کار گرفته شود، «My Mode Theatre» نام دارد.

ب‌ام‌و در خلال نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2022 اعلام کرد با راه‌اندازی این سیستم، فضای عقب خودرو به یک سالن سینمای خصوصی با امکاناتی چون صدای فراگیر (ساراند)، اتصال 5G و نمایشگر پانوراما در فرمت 32:9 تبدیل خواهد شد.

«فرانک وبر» عضو هیئت مدیره واحد توسعه ب‌ام‌و در بیانیه‌ای گفت: "ما تجربه‌های دیجیتالی و همه‌جانبه را برای لذت خاص رانندگی ایجاد می‌کنیم. در حالت تئاتر (Theatre Mode)، فضای عقب خودرو به یک سالن سینمای خصوصی تبدیل می‌شود."

وی افزود: "با نمایشگر 31 اینچی، اتصال 5G، وضوح تصویر 8K، صدای فراگیر و برنامه استریم شخصی، تجربه بی‌نظیری ایجاد می‌شود که استانداردهای جدیدی را برای سرگرمی‌های داخل خودرو تعیین می‌کند."

BMW Theatre Screen 2

صفحه نمایش بزرگ با قابلیت‌های تلویزیون هوشمند در صورت درخواست کاربر با یک حرکت چرخشی پیچیده بر روی دو ریل مفصلی در کناره‌ها تا سقف کاذب خودرو امتداد می‌یابد.

براساس این گزارش صفحه نمایش تئاتر BMW را می‌توان با دکمه‌های لمسی یا استفاده از پدهای لمسی موجود در درب‌های عقب کنترل کرد.

ب‌ام‌و اعلام کرد برای کمک به عرضه این نوآوری جسورانه، «Amazon Fire TV» را برای گردآوری محتوا و فناوری که تجربه‌های یکپارچه سرگرمی درون خودرو را ممکن می‌سازد، انتخاب کرده است.

منبع: gadgetsnow

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تبدیل «ب‌ام‌و» به یک سالن سینمای خصوصی!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است