Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

ترکیب عجیب کالسکه کودک و پلتفرم متحرک هیوندای!

شنبه | ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۸ | کد خبر: CP- ۱۸۷۱۲ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
هیوندای از پلتفرم متحرک «MobED» به عنوان یک پلتفرم همه‎‌کاره برای حمل و جابجایی وسایل مختلف از جمله کالسکه کودک رونمایی کرد.

به گزارش خودروپرس، این پلتفرم عجیب، «Mobile Eccentric Droid» یا به اختصار «MobED» نام دارد که یک پلتفرم متحرک کوچک، کاملاً جدید و پیشگامانه با استفاده از فناوری‌های پیشرفته رباتیک محسوب می‌شود.

«MobED» از یک طراحی نوآورانه بهره می‌برد، دارای یک بدنه مستطیلی‌شکل و تخت است که روی چهار چرخ بزرگ سوار می‌شود.

این پلتفرم دارای یک سیستم تعلیق مستقل است که امکان حرکت پایدار حتی در مسیرهای شیب‌دار و ناهموار را ممکن می‌سازد. این سیستم تعلیق به پلتفرم اجازه می‌دهد تا با تنظیم آزادانه فاصله بین محورها و زاویه فرمان در محیط‌های پیچیده شهری حرکت کند.

«MobED» با تجهیز به فناور‌های نوآورانه از جمله پیشرانه‌ی «Eccentric Wheel» و سیستم‌های فرمان، ترمز و کنترل ارتفاع های- تک به وضعیت بهینه در سطوح و محیط‌های مختلف جاده‌ای دست پیدا می‌کند.

سه موتور نصب‌شده بر روی هر چرخ، قدرت و فرمان دقیق را برای چرخ‌ها فراهم می‌کند و در عین حال وضعیت کلی بدنه را نیز کنترل می‌نماید.

طراحی هوشمندانه هر چرخ که دارای سیستم کنترل قدرت و فرمان جداگانه است، چرخش درجا و حرکت در همه جهات را حتی در مسیرهای تنگ میسر می‌کند.

«MobED» دارای  67 سانتی‌متر طول، 60 سانتی‌متر عرض، 33 سانتی‌متر ارتفاع و 50 کیلوگرم وزن است. فاصله بین دو محور آن برای پایداری بهینه در حرکت با سرعت بالا تا 65 سانتی‌متر افزایش می‌یابد و سپس برای مانورهای کم سرعت در محیط‌های پیچیده‌تر تا 45 سانت کاهش می‌یابد.

حداکثر سرعت این وسیله 30 کیلومتر بر ساعت است که با یک بار شارژ حدود 4 ساعت را با ظرفیت باتری 2 کیلووات ساعت می‌پیماید.

هیوندای از پلتفرم MobED برای کاربردهای گوناگون از جمله حمل بسته‌های مختلف، تجهیزات فیلمبرداری و حتی کالسکه کودک استفاده خواهد کرد.

به لطف قدرت مانور فوق العاده، این پلتفرم می‌تواند به عنوان ربات‌ خدماتی نیز با قابلیت حرکت در فضاهای سربسته و روباز عمل کند.

وقتی پلتفرم به حد کافی بزرگ شود تا افراد بتوانند سوار آن شوند، می‌توان از آن به عنوان یک وسیله حرکتی برای افراد مسن یا معلوم نیز استفاده کرد.

هیوندای احتمالاً در نمایشگاه فناوری «CES 2022» که از پنجم تا هشتم ژانویه در لاس وگاس برگزار می شود، این وسیله را به نمایش خواهد گذاشت.

منبع: realwire

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ترکیب عجیب کالسکه کودک و پلتفرم متحرک هیوندای!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است