Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

سرویس اشتراک خودرو به اپلیکیشن تسلا اضافه می‌شود

شنبه | ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۸ | کد خبر: CP- ۱۸۶۳۶ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
تسلا در تلاش برای اضافه کردن سرویس اشتراک خودرو (car sharing) به اپلیکیشن خود است که می‌تواند گامی به سمت راه‌اندازی «شبکه تسلا» (Tesla Network) باشد.

به گزارش خودروپرس، تسلا سال‌هاست که از راه ‎اندازی یک اپلیکیشن اشتراک سواری نظیر اوبر با عنوان «Tesla Network» صحبت به میان آورده که به کاربران اجازه می‌دهد خودروی خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا پیشتر گفته بود یکی از اهداف اصلی از طراحی مدل 3 (و بعداً مدل Y)، ساخت یک خودروی الکتریکی حول محور قابلیت رانندگان خودران و اشتراک خودرو/اشتراک سواری است.

هدف از امکاناتی چون نمایشگر مرکزی، دوربین رو به کابین و استفاده از گوشی به عنوان سوئیچ خودرو نیز تسهیل راه‌اندازی چنین قابلیت‌هایی در آینده بود.

در عین حال ارزش واقعی «Tesla Network» با انتشار بسته نرم‌افزاری تمام خودران (FSD) وعده داده‌ شده توسط تسلا معلوم می‌شو،د هرچند بیش از یک سال است که سیستم تمام خودران در مرحله آزمایشات اولیه قرار دارد و هیچ نشانه‌ای از تلاش تسلا برای تأیید آن به عنوان یک سیستم تمام خودران تجاری و واقعی در آینده نزدیک دیده نمی‌شود.

با این حال ماسک گفته است که تسلا می‌تواند Tesla Network را بدون قابلیت خودران عرضه کند و نشانه اولیه آن اضافه شدن قابلیت اشتراک سواری به این اپلیکیشن است.

روز گذشته تسلا نسخه جدیدی از اپلیکیشن موبایلی خود ا منتشر کرد و ظاهراً این شرکت چند بیت در مورد سرویس اشتراک خودرو را به آن اضافه کرده است.

سال گذشته تسلا از طریق قابلیت جدید «دسترسی به خودرو» در وب‌سایت خود به مالکان تسلا اجازه داده بود تا گزینه رانندگان جدید را اضافه کنند و اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت در حال اضافه کردن این گزینه به اپلیکیشن موبایلی خود است.

امکان اشتراک‌گذاری خودرو از طریق اپلیکیشن در حالی مطرح می‌شود که ایلان ماسک گفته است مشخصات (پروفایل) رانندگان تسلا به فضای ابری منتقل شده تا کاربران بتوانند به راحتی تنظیمات دلخواه خود را در یک خودروی جدید دریافت کنند.

منبع: الکترک

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سرویس اشتراک خودرو به اپلیکیشن تسلا اضافه می‌شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است