Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

خدمت جدید ابری آمازون برای خودروسازان

پنج شنبه | ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۶ | کد خبر: CP- ۱۸۶۳۲ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
واحد «خدمات وب آمازون» (AWS) یک سرویس جدید داده مبتنی بر ابر را راه‌اندازی کرده که با کمک به خودروسازان در تشخیص از راه دور مشکلات خودروها از فراخوان‌های خودرویی جلوگیری، ایمنی را بهبود و نیز داده‌های مربوطه را مدیریت می‌کند.

به گزارش خودروپرس، این ابزار جدید داده که «AWS IoT FleetWise» نام دارد روز سه شنبه در کنفرانس سالانه آمازون در لاس وگاس رونمایی شد.

براساس این گزارش، FleetWise امکان جمع‌آوری، سازماندهی و انتقال داده‌های خودرو به فضای ابری را به مشتریانی چون تأمین‌کنندگان قطعات خودرو و خدمات‌دهندگان حمل و نقل نظیر لیفت و اوبر می‌دهد و در عین حال فرمت‌های مختلف داده را برای ساده‌سازی تجزیه و تحلیل داده‌ها استاندارد می‌کند.

«مایک تزامالوکاس» مدیر عامل سرویس AWS برای خودرو گفت: "با هوشمندتر و پیشرفته‌تر شدن خودروها، حجم انبوه داده‌های تولید شده از وسیال نقلیه مجهز به دوربین، لیدار و رادار به طور تصاعدی در حال افزایش است."

وی افزود: "هدف از طراحی FleetWise این است که به مشتریان اجازه دهد به راحتی به داده‌های تکه‌تکه‌شده در مدل‌های مختلف ناوگان و نواع خودرو دسترسی داشته باشد."

وی خاطرنشان کرد که FleetWise همچنین به عنوان مکمل خدمات داده‌محور خودروسازان از جمله سرویس «OnStar» جنرال موتورز و «Ford Pro Intelligence» فورد طراحی شده است.

این خدمت جدید آمازون به طیف گسترده‌ای از خدمات قبلی درون خورویی AWS اضافه می‌شود.

براساس این گزارش سبد محصولات AWS شامل محاسبات مبتنی بر ابر، ذخیره‌سازی و تجزیه و تحلیل داده‌ها و توسعه اپلیکیشن است.

در حالی که آمازون ارزش کسب و کار خدمات ابری خودرویی خود را فاش نمی‌کند اما واحد AWS آن همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد.

در طول نه ماهه نخست سال 2021 با وجود پاندمی و اختلالات زنجیره تأمین جهانی رشد AWS بسیار قوی بود و به سود عملیاتی 13/2 میلیارد دلار در ازای 44/4 میلیارد دلار فروش دست یافت که تقریباً با نتایج کل سال 2020 مطابقت دارد.

براساس گزارش «گروژه تحقیقاتی سینرژی»، بیش از 60 درصد از 45 میلیارد دلار هزینه خدمات ابری سازمانی در سه ماهه سوم امسال به سه شرکت بزرگ فناوری اختصاص یافته است: گوگل آلفابت با 10 درصد، مایکروسافت با 20 درصد و AWS با 33 درصد.

منبع: رویترز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خدمت جدید ابری آمازون برای خودروسازان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است