Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

افزایش بُرد خودروهای ولوو به روش «بروزرسانی بی سیم»

دوشنبه | ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۶ | کد خبر: CP- ۱۸۴۶۹ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
ولوو قصد دارد از طریق روش بروزرسانی بی سیم (OTA) امکان افزایش بُرد خودروهای الکتریکی منتخب خود را فراهم کند.

به گزارش خودروپرس، شرکت ولوو قصد دارد این امکان را برای مالکان خودروهای الکتریکی فراهم کند تا بُرد وسیله نقلیه را به روش بروزرسانی بی‌سیم (OTA) افزایش دهند.

این قابلیت ابتدا برای مالکان برخی خودروهای الکتریکی منتخب در آمریکا عرضه خواهد شد.

خودروهایی همچون «XC40 Recharge»، «2022 XC60»، «2022 XC60 Recharge» و « 2022 XC60 Polestar» مشمول این بروزرسانی بی سیم خواهند شد.

ولوو در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که یک سری بروزرسانی شامل ارائه قابلیت های جدید، رفع باگ های نرم افزاری، اصلاح سیستم اطلاعات سرگرمی و سیستم پیشرانه برای مشتریان خودروهای تمام برقی آن منتشر خواهد شد.

افرادی که به طور خاص یک محصول «XC40» را خریداری کرده اند، می توانند منتظر برنامه «Range app» باشند که به مالک کمک می کند تا برد رانندگی محصول خود را به حداکثر مقدار برساند.

به علاوه با بروزرسانی جدید، هشدارهای مربوط به آب و هوای سرد صادر خواهد شد تا به مالک اطمینان دهد که باتری تنها در شرایط بهینه کار می کند.

براساس این گزارش، ولوو اعلام نکرد که با بروزرسانی OTA چه مقدار برد خودرو افزایش پیدا می کند، اما تجربه برندهای رقیب نشان داده که این بروزرسانی عملکرد خوبی در این زمینه دارد.

برای مثال تسلا از جمله شرکت های پیشگام در زمینه سیستم بروزرسانی های بی سیم برای خودروهاست.

تسلا امکان استفاده از چند قابلیت قابل توجه را برای مالک خودرو، بدون آنکه نیازی به انتقال وسیله نقلیه به یک مرکز خدماتی باشد، فراهم کرده است.

مدل بروزرسانی بی سیم در سایر برندهای خودرویی نیز مورد استفاده قرار گرفته که علت این امر نه تنها ایجاد سهولت و آسایش راننده بلکه به دلیل دوران شیوع کووید 19 است که فاصله گذاری اجتماعی را مورد تأکید قرار داده است.

تحلیل و ارزیابی از راه دور خودرو و تعمیر آن از طریق روش های مجازی به عنوان تحول بعدی صنعت خودرو در زمینه خدمات پس از فروش شناخته می شود.

با توجه به اتکای شدید خودروهای مدرن به فناوری روز، این امکان برای بروزرسانی های OTA فراهم شده است تا خیلی از مشکلات (اگر نه همه آنها) را برطرف کنند.

اگر ولوو و سایرین بتوانند برد یک خودرو برقی را از این طریق افزایش دهند، این می تواند بیش از پیش دورنمای تکنولوژی حاکم بر خودروها در سراسر جهان را تقویت کند.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

افزایش بُرد خودروهای ولوو به روش «بروزرسانی بی سیم»

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است