Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
«جی دی پاور» اعلام کرد:

اتصال گوشی به خودرو شایع ترین مشکل خریداران در سال ۲۰۲۱

چهارشنبه | ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۱:۴۶ | کد خبر: CP- ۱۸۱۹۳ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
براساس مطالعه شرکت «جی دی پاور» مشکلات مربوط به اتصال صحیح گوشی های هوشمند به سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو، شایع ترین مشکلی است که خریداران اکنون با آن مواجه هستند.

به گزارش خودروپرس، براساس جدیدترین مطالعه شرکت تحقیقات بازاری «جی دی پاور» مشکلات مربوط به اتصال صحیح گوشی های هوشمند به سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو، شایع ترین مشکلی است که خریداران خودرو در سال 2021 با آن مواجه هستند.

جی دی پاور در مطالعه ای پیرامون کیفیت مدل های جدید خودرو که روز سه شنبه منتشر شد به بررسی مشکلات خریداران در ارتباط با این مدل ها پرداخت.

در مجموع این مطالعه بیان می کند که با وجود سال ها تلاش خودروسازان برای ادغام بهتر فناوری دیجیتال، نقص عملکرد سیستم الکترونیکی و اطلاعات سرگرمی خودرو منشأ شش مورد از 10 شکایت اصلی مصرف کنندگان آمریکایی از خودروهای سال 2021 شامل خودروهای اسپرت و وانت پیکاپ بوده است.

این مطالعه بر چالش هایی که خودروسازان در تلاش برای ادغام فناوری در خودروهای خود با آن روبرو هستند تأکید دارد.

هرچند شکایات مربوط به نقایص مکانیکی خودرو به طور کلی کاهش یافته است اما نارضایتی مصرف کنندگان از نمایشگرهای پیچیده داشبورد، رادیوهای فاقد کلید تنظیم صدا و اکنون تلفن هایی که به نرم افزار سیستم داشبورد متصل نمی شوند، ادامه دارد.

در سال 2021، بزرگ ترین مشکل مصرف کنندگان عدم اتصال بی سیم تلفن های هوشمند به نرم افزار «اپل کار پلی» یا «اندروید اتو» در خودرو گزارش شده است.

این سیستم ها وظیفه دارند صفحه نمایش تلفن هوشمند راننده را در صفحه داشبورد خودرو شبیه سازی کنند.

اما به گفته جی دی پاور، فناوری شبیه سازی بی سیم تلفن های هوشمند که در حدود یک سوم از مدل های 2021 ارائه می شود، چالش هایی را برای تقریباً هر خودروسازی که این فناوری را به مشتریان ارائه می دهد، ایجاد کرده است.

این مؤسسه افزود: "خودروسازان و شرکت های فناوری به نوعی انگشت اتهام را به سمت یکدیگر نشانه گرفته اند و مصرف کنندگان در وسط این عوا گیر افتاده اند."

رتبه دوم در لیست شکایات مشتریان از حدود 111 هزار پاسخگوی تحت نظرسنجی به سیستم های تشخیص صدا مربوط می شود.

این مشکل که از سال 2012 پابرجا بوده به گزارش جی دی پاور کاهش یافته است زیرا رانندگان از دستورات صوتی بر روی گوشی های خود استفاده کرده و سیستم های داخل خودرو را دور می زنند.

همچنین طبق این گزارش در رتبه سوم شکایت صفحه نمایش لمسی داشبورد به چشم می خورد.

گفتنی است مطالعه کیفی جی دی پاور از سوی خودروسازان به عنوان کارت امتیازی برای طراحی محصول و عمکرد کیفی تولید استفاده می شود.

خودروسازان از رتبه های برتر برای برندها یا مدل های خود در تبلیغات استفاده می کنند. نتایج تفصیلی از نظرسنجی 223 سؤالی این مؤسسه اغلب برای بازطراحی فرآیندهای تولید یا طراحی سیستم خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: رویترز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اتصال گوشی به خودرو شایع ترین مشکل خریداران در سال ۲۰۲۱

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است