Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در عصر «کووید» راه اندازی شد:

تجربه تست درایو مجازی فولکس واگن روی پلتفرم «پینترست»

سه شنبه | ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۴ | کد خبر: CP- ۱۷۷۶۰ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
فولکس واگن برای نخستین بار به مشتریان اجازه داده است تا تست درایو (رانندگی آزمایشی) خودرو الکتریکی ID.4 را به صورت مجازی روی پلتفرم اجتماعی «پینترست» تجربه کنند.

به گزارش خودروپرس، در دوران قرنطینه و خانه نشینی بر اثر پاندمی کرونا، فولکس واگن امکان تجربه «تست درایو» (رانندگی آزمایشی) مجازی را برای مشتریان خود فراهم کرد.

تحت این تجربه جدید که ابتدا در آمریکا اجرا می شود، خودروساز آلمانی به مشتریان اجازه می دهد تا تست درایو شاسی بلند الکتریکی ID.4 را به صورت مجازی بر روی پلتفرم اجتماعی «پینترست» (Pinterest) انجام دهند.

به این ترتیب با ارائه نمای 360 درجه کامل از فولکس واگن ID.4 الکتریکی، تجربه تست درایو مجازی اطلاعات مفید و راحتی را در اختیار مشتری قبل از فرآیند خرید قرار می دهد.

فولکس واگن تجربه منحصر به فرد رانندگی مجازی را با پیام «قبل از اینکه جهان تغییر کند، شما باید تغییر کنید» به مشتریان عرضه کرده است.

کیمبرلی گاردینر، معاون ارزش بازاریابی برند فولکس واگن گفت: "خودروی نوآورانه ای مثل ID.4 سزاوار تجربه خرید نوآورانه است و این کار با تست رانندگی شروع می شود."

وی افزود: "این تجربه 360 درجه مجازی که با پینترست ایجاد کرده ایم به ما امکان می دهد تا به مشتریان بالقوه (احتمالی) درباره نحوه عملکرد، سرگرمی و دسترس پذیری خودرو الکتریکی جدیدمان آموزش دهیم. پلتفرمی چون پینترست که کاربران زیادی برای اطلاعات خرید به آن مراجعه می کنند، فرصتی منحصر به فرد برای دسترسی به مشتریان به روشی کاملاً جدید است."

اندی هولتون، مدیر جهانی استراتژی خلاقانه در پینترست نیز گفت: "فولکس واگن ID.4 کاملاً جدید واقعاً محصولی است که باید آن را برانداز کرد اما برای تجربه جادویی آن لازم نیست سوار خودرو شوید."

وی افزود: "همکاری با فولکس واگن در مورد این تست درایو مجازی، بُعد جدیدی را به خرید در پینترست اضافه می کند، از بهترین خریدهای IRL استفاده می کند و آن را به صورت آنلاین انجام می دهد."

شاسی بلند ID.4 اخیراً به عنوان «خودرو سال 2021 جهان» معرفی شد. هدف از ساخت این محصول رقابت با محصولاتی چون تسلا مدل Y عنوان شده است.

فولکس واگن مدعی است که ID4 با کمک باتری 77 کیلووات ساعتی خود می تواند به برد 520 کیلومتر با هر بار شارژ برسد.

شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو، 8.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن 160 کیلومتر بر ساعت است.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تجربه تست درایو مجازی فولکس واگن روی پلتفرم «پینترست»

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است