Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

معرفی یک شارژ سریع باتری برای خودروهای برقی

شنبه | ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۲ | کد خبر: CP- ۱۲۴۶۰ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
باتری های خلاقانه ای به منظور کاهش زمان شارژ خودروهای برقی از 75 دقیقه به 10 دقیقه به بازار معرفی شد.
به گزارش کارپرس به نقل از عصر آی.سی.تی، مهندسان راهی برای شارژ سریع باتری خودروهای برقی در 10 دقیقه یافته اند که با این کار بر یکی از بزرگترین موانع مربوط به وسایل نقلیه برقی غلبه خواهند کرد.

در حال حاضر شارژ خودروهای برقی به بیش از یک ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز دارند، درحالی که تسلا مدل S فقط به 75 دقیقه برای شارژ کامل نیاز دارد.

محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا باتری لیتیوم یونی را تولید کردند که قادر است با اضافه کردن 200 تا 300 مایل به دور موتور یک خودرو برقی در 10 دقیقه باتری را در دمای بالاتر شارژ کند.

وانگ، مهندس مکانیک دانشگاه ایالتی پن گفت: نکته اصلی تحقق بخشیدن به گرمایش سریع است، درغیر این صورت باتری بیش از حد در دمای بالا باقی خواهد ماند و این امر باعث تخریب باتری می شود. روند 10 دقیقه باید در آینده هم اجرایی شود و این موضوع برای وسایل نقلیه برقی ضروری است.

فرآیند شارژ سریع می تواند از ایجاد آسیب جدی به باتری جلوگیری کند، این بدین معناست که آنها می تواند همان چرخه شارژ 2500 که معادل نیم میلیون مایل سفر است را حفظ کند.در صورتی که باتری های لیتیوم یون معمولی با استفاده از روش جدید تنها 60 بار شارژ می شوند.

اکنون محققان امیدوار هستند که زمان شارژ باتری ها را به 5 دقیقه نیز کاهش دهند. این باتری علاوه بر ساختار خود گرمایشی که به آن اضافه شده، به الکترولیت های بسیار پایدار و مواد فعال نیز نیاز دارد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

معرفی یک شارژ سریع باتری برای خودروهای برقی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است