Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با همکاری «پارکوپدیا» آغاز شد:

ارائه خدمات پارک دیجیتالی خودروهای «ب ام و» در چین

چهارشنبه | ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۹ | کد خبر: CP- ۱۶۹۰۷ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
خودروهای ب ام و در سراسر چین تحت پوشش خدمات پارکینگ دیجیتال شرکت «پارکوپدیا» قرار گرفتند.

به گزارش خودروپرس، پارکوپدیا (Parkopedia)، شرکت ارائه خدمات پارکینگ دیجیتال، روز چهارشنبه اعلام کرد که سرویس پارکینگ آن در دسترس کل خودروهای ب ام و در سراسر چین قرار گرفته است.

طبق اعلام پارکوپدیا، سرویس پارکینگ دیجیتال در قالب نرم افزار «Smart Parking» ب ام و که در سیستم عامل 7.0 این خودروساز نصب شده است، قابل دسترس خواهد بود.

این نرم افزار از طریق بروزرسانی بی سیم سیستم اطلاعات سرگرمی جدید ب ام و (iDrive 7.0) و برای خودروهایی که از سپتامبر 2020 به بعد تولید شده اند قابل دسترسی است.

همکاری جدید پارکوپدیا با گروه خودروسازی ب ام و در امتداد روابط فعلی این دو شرکت در مناطق و کشورهای دیگر است که امکان استفاده رانندگان از خدمات پارکینگ دیجیتال را فراهم می کند.

با راه اندازی خدمات پارکوپدیا، اطلاعات جامع و دقیق در رابطه با پارکینگ ازجمله قیمت ها، ساعات کاری، مکان دقیق و در دسترس بودن فضای پارک در تمام شهرهای بزرگ چین در اختیار رانندگان ب ام و قرار می گیرد.

پارکوپدیا در حال حاضر با سازمان های مسیریابی و نقشه برداری چین از جمله Autonavi، Navinfo و Tencent برای ارائه خدمات یکپارچه همکاری می کند.

این شرکت اعلام کرد که آخرین بروزرسانی آن به خودروها اجازه می دهد تا هنگام نزدیک شدن به مقصد، توصیه های در دسترس بودن فضای پارک را مستقیماً برای رانندگان ارسال کنند.

علاوه بر این رانندگان می توانند حین حرکت از خدمات تراکنش یکپارچه برای پرداخت هزینه پارکینگ از طریق سیستم درون خودرو یا تلفن هوشمند خود استفاده کنند.

پارکوپدیا یکی از اعضای بنیانگذار کنسرسیوم «Autonomous Valet Parking» است که نقشه های دقیق پارکینگ و الگوریتم های مربوطه را برای کمک به وسایل نقلیه خودران جهت مسیریابی فضای پارکینگ آزاد و پارک خودکار تهیه می کند.

پارکوپدیا در سال 2007 برای پاسخ به تمام سؤالات پارک و فضای پارکینگ در بسیاری از نقاط جهان ایجاد شد. امروزه پارکوپدیا پیشروترین برنامه ارائه دهنده در خدمات پارک محسوب می ‌شود و توسط میلیون ‌ها نفر از رانندگان و سازمان‌های بزرگ همچون اپل، ب ‌ام ‌و، کایوت، فورد، گارمین، جی ام، جگوار، لندرور، پژو، تویوتا، ولوو و فولکس ‌واگن مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

منبع: ETAuto

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ارائه خدمات پارک دیجیتالی خودروهای «ب ام و» در چین

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است