به گزارش کارپرس، در این نمایشگاه که شرکت های قطعه سازی حضور پرتعدادی نسبت به خودروسازان دارند، شرکت های گروه سایپا بصورت مرکزی و شرکت های نگین خودرو و مدیران خودرو در سطح نمایندگی حضور یافته اند.
در کل نمی توان این دوره از نمایشگاه خودرو ارومیه را نمایشگاهی پر رونق معرفی کرد و بنظر می رسد در صورتیکه گروه سایپا نیز در این نمایشگاه حضور نمی یافت عملا جذابیت چندانی برای بازدید از این نمایشگاه وجود نخواهد داشت! بنا براین برگزار کنندگان این نمایشگاه می بایست برای دوره های آتی در جذب شرکت های خودروساز و واردکنندگان که جذابیت بیشتری برای مخاطبین عام و شهروندان دارند تلاش بیشتری به خرج دهند.
البته ناگفته نماند شرکت های مختلف قطعه سازی در این نمایشگاه حضور داشته اند که البته این حضور برای مخاطبین عام نمایشگاه جذابیت چندانی به دنبال ندارد.
توجه شما را به گزارش تصویری از این رویداد جلب می نمائیم:
تصاویر:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان