Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
گزارش؛

نسخه ی بلوغ یافته ی ساندرو رونمایی شد

چهارشنبه | ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۶:۲۸ | کد خبر: CP- ۱۰۵۴ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
شرکت پارس خودرو طی مراسمی از محصول جدید خود ، رنو ساندرو استپ وی رونمایی کرد و به طور رسمی خط تولید این خودرو استارت زده شد.

به گزارش کارپرس، مراسم رونمایی بعد از سخنرانی آقا محمدی  ، مدیر عامل پارس خودرو و مهندس قیدر مدیر پروژه پارس خودرو با اشاره اهداف سازمان آغاز شد .  مهندس قیدر با اشاره به کیفیت بالای محصولات پارس خودرو رنو ساندروی استپ وی را نیز جزو محصولات با کیفیت نام برد و به ویژگی های فنی و ایمنی رنو ساندرو اشاره کرد. پس از آن مهمانان به خط تولید منتقل شدند و از این کوچولوی قد کشیده پرده برداشته شد.
 
رنو ساندروی استپ وی از لحاظ ویژگی های فنی، ایمنیو امکانات رفاهی با برادر کوتاه قد خود کاملا برابر است و تنها تفاوت ها در ظاهر خودرو قابل مشاهده است.
استپ وی از همان پیشرانه 1600 سی سی با توان 105 اسب بخار که در تندر 90 و ساندرو استفاده شده است بهره میبرد و قرار است با گیربکس اتوماتیک و در 6 رنگ سفید ، مشکی، خاکستری ، نقره ای ، قرمز و آبی به بازار عرضه شود.


از جمله امکانات رفاهی و ایمنی آن میتوان به سیستم تهویه مطبوع دستی ، آینه  و شیشه های برقی ، تنظیم ارتفاع صندلی راننده ، نگهدارنده صندلی کودک (ISO fix ) ترمز های ABS  و دو ایربگ اشاره کرد. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان تنها برای مدل اتوماتیک در نظر گرفته شده است .


از جمله تفاوت های ظاهری استپ وی با برادر کوتاه قدش علاوه بر ارتفاع بلند تر میتوان  به ضربه گیر های کنار گلگیر ها ، آینه ها و رکاب کرومیک ، تغییر طرح رینگ آلومینیومی و تعبیه پایه باربند روی سقف اشاره کرد.


ساندرو استپ وی قرار است با قیمت حدودی 46 میلیون تومان برای مدل دنده دستی و 52 میلیون و 500 هزار تومان برای مدل اتوماتیک به بازار عرضه شود .

عکاس: آنا عبدی

گزارش: امیر حسین کریمی

تصاویر:

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نسخه ی بلوغ یافته ی ساندرو رونمایی شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است