Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تصاویر؛

این ون فوق لاکچری بنز را تماشا کنید

شنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۴:۳۴ | کد خبر: CP- ۹۱۱۹ | سرویس: معرفی خودرو
کارپرس:
طراحی این ون توسط ایتال دیزاین مختص شرکت ها و مدیران جهت سفر های برون شهری انجام شده و امکانات رفاهی متفاوتی در آن بکار رفته است.
به گزارش کارپرس، ایتال دیزاین در اقدامی جالب یکی  از ون‌های ساده مرسدس بنز را به یک خودروی لوکس و فوق العاده تبدیل کرده است. ایتال دیزاین در این طراحی از یک شرکت چینی کمک گرفته است.

این طراحان و افترمارکت‌ها برای بدنه خودروی مورد نظر نوارهای کرومی استفاده کرد‌ه اند که جذابیت و سرسختی ویژه‌ای به آن می‌بخشد. جلو پنجره مرسدس در این ون نیز دارای حجم بیشتری از فلز کروم است که قطعا به زیبا کردن بیشتر آن کمک می‌کند. از طرفی چراغ‌های روزتاب در نمای جلو و سپر رخ خودرو را تغییر داده است.

car van benz 10 1 1

اما ظاهر خارجی تغییرات زیادی نشان نداده و اصل تحول درون کابین اتفاق می‌افتد. در فضای درونی چرم و چوب هویت و اصالت خودرو را تعیین می‌کند. این فضا پر از نمایشگرهای بزرگ است و صفحات تشخیص اثر انگشت نیز در این فضا دیده می‌شوند.

car van benz 10 1 2

در این طراحی بخش راننده و سرنشینان ون در بخش انتهایی کاملا از هم تفکیک شده‌اند و بین صندلی‌ها یک صفحه لمسی برای تنظیمات صندلی وجود دارد.برای هر صندلی نیز یک نمایشگر شخصی برای دسترسی به صفحه اطلاعات و سرگرمی وجود دارد.

car van benz 10 1 3

ایتال دیزاین این خودرو را برای شرکت ها و مدیران پرسفر طراحی کرده، اما فضای کامل و لوکس خودرو می‌تواند برای استفاده خانواده‌ها نیز مناسب باشد.

car van benz 10 1 4

منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

این ون فوق لاکچری بنز را تماشا کنید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است