Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید؛

ورود جنسیس Essentia تا سال ۲۰۲۲ به بازار

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۱۹ | کد خبر: CP- ۵۸۷۴ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
کانسپت جنسیس Essentia تمام برقی GTکه در نمایشگاه خودروی نیویورک به معرض نمایش درآمد، تا سال 2021 می تواند پا به خیابان ها بگذارد. این در صورتی است که این زیرمجموعه لوکس ساز هیوندای، چراغ سبز را به تولید این خودرو نشان دهد.
به گزارش کار پرس، جنسیس Essentia دیفرانسیل عقب، بخشی از استراتژی جنسیس را برای به تولید رساندن دو پلت فرم اختصاصی مربوط به خودروهای EV تشکیل می دهد که پیرامون توسعه و تکامل تکنولوژی های مربوط به باطری و خودروهای الکتریکی متمرکز هستند.

Essentia از شاسی به شکل متداول (اسکیت بورد) برای ذخیره سازی باتری استفاده نکرده است. جنسیس از یک روش ذخیره سازی مرسوم تر به نام تونل مرکزی (I) برای باتری ها استفاده کرده است تا در کاهش ارتفاع این خودرو دست طراحان بازتر باشد.

به همین دلیل در طراحی این کانسپت کاپوت و دماغه کشیده ای می بینیم. در حالی که هیچ موتور درون سوزی در زیر کاپوت این خودرو جای نگرفته است. بلکه به جای موتور، بسته باطری شمال-جنوب در آن جاسازی شده است.

طبق ادعای جنسیس، شتاب صفر تا صد حدود 3.0 ثانیه ای این کانسپت باعث جذابیت در عملکرد و جنبه های بصری این خودرو شده است.

هیوندای در سال 2015 جنسیس را به عنوان یک برند لوکس و زیرمجموعه خود ایجاد کرد. هیوندای با تاسیس این برند در نظر دارد تا سال 2021 شش مدل جدید را به محدوده محصولات خود اضافه کند. هدف این شرکت، رقابت با برندهای لوکسی همچون مرسدس، آئودی، BMW، لکسوس و کادیلاک است.

Essentiaتلاش این کمپانی جوان برای اثبات این ادعا است.

به گفته آقای مانفرد فیتزجرالد (معاون ارشد جنسیس)، در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018، تصمیم نهایی برای تولید این مدل بستگی به استقبال و واکنش عمومی از این کانسپت دارد. وی افزود: "من فکر می کنم که تا سال 2021 - 2022 این خودرو را در خیابان ها خواهیم دید. همچنین تا آن زمان ما دو پلت فرم EV اختصاصی را نیز عرضه خواهیم کرد. بنابراین فعلا به توسعه هرچه بیشتر تکنولوژی های مربوط به باطری خواهیم پرداخت.

car jensis 1 16 3
 
car jensis 1 16 2
 
 
منبع: مجله ماشین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ورود جنسیس Essentia تا سال ۲۰۲۲ به بازار

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است