Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

سوپراسپرت هیبریدی جدید مک لارن ۲۸ بهمن رونمایی می شود

سه شنبه | ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۵ | کد خبر: CP- ۱۶۹۰۰ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
آرتورا (Artura) سوپراسپرت هیبریدی جدید مک لارن قرار است 16 فوریه مصادف با 28 بهمن در اروپا رونمایی جهانی شود.

به گزارش خودروپرس، مک لارن خودروساز بریتانیایی روز 16 فوریه مصادف با 28 بهمن از سوپراسپرت هیبریدی جدید خود موسوم به «آرتورا» (Artura) رونمایی جهانی خواهد کرد.

قرار است مراسم رونمایی در اروپا برگزار و به صورت آنلاین از وب سایت اختصاصی مک لارن پخش شود. یک روز پس از آن نیز این محصول در چین رونمایی خواهد شد.

آرتورا که از آن به عنوان جانشین سوپراسپرت 570S یاد می شود مبتنی بر پلتفرم MCLA مک لارن ساخته شده است.

این خودرو پلاگین هیبریدی مجهز به یک پیشرانه V6 دو توربوشارژ با یک موتور الکتریکی است که تقریباً 20 مایل یا 32 کیلومتر را با توان تمام الکتریکی خود طی می کند.

گفته می شود ترکیب موتور احتراقی و موتور الکتریکی قدرت کل خودرو را به بیش از 600 اسب بخار می رساند که به این ترتیب آرتورا محصولی قدرتمندتر از 570S با توان 562 اسب بخار خواهد بود.

«مایک فلویت» مدیرعامل مک‌لارن در مورد آرتورا می‌گوید: "همه عناصر آرتورا از معماری پلتفرم و قوای محرکه هیبریدی پرفورمنس بالا گرفته تا بدنه بیرونی و کابین و رابط کاربری پیشرفته کاملاً جدید است. این سوپراسپرت از دهه ‌ها تجربه مک‌لارن در زمینه تکنولوژی ‌های پیشگامانه در مسابقات اتومبیل ‌رانی فوق سبک ‌وزن و تکنولوژی‌ های خودروهای جاده‌ ای استفاده می‌ کند تا تمام تخصص ما در زمینه الکتریکی ‌سازی را به کلاس سوپراسپرت ‌ها برساند."

آرتورا اولین خودرویی است که بر اساس پلتفرم کاملاً جدید مک ‌لارن ساخته می‌شود. این پلتفرم در مرکز فناوری‌ های کامپوزیتی این شرکت در بریتانیا طراحی و تولید و برای الکتریکی ‌سازی بهینه شده است. در این سوپراسپرت ب ‌منظور جبران اضافه ‌وزن سیستم هیبریدی، مک ‌لارن از فناوری کاهش وزن در سراسر شاسی، بدنه و قوای محرکه استفاده کرده است.

قیمت و جزئیات خرید مک لارن آرتورا قرار است روز 16 فوریه منتشر شود با این حال بهای آن بالاتر از 570S با قیمت اولیه 192 هزار دلار خواهد بود.

منبع: موتور وان

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سوپراسپرت هیبریدی جدید مک لارن ۲۸ بهمن رونمایی می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است