Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیران خودرو اعلام کرد:

سومین فیس لیفت ام وی ام ۳۱۵ در راه بازار ایران

یکشنبه | ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۱۱ | کد خبر: CP- ۱۴۰۹۴ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
ام وی ام ۳۱۵ به عنوان یک هاچ بک موفق و شناخته شده در بازار ایران شناخته می‌شود و تا کنون تصویر مناسبی را از خود ارائه داده است.
به گزارش کارپرس، اخیرا شرکت مدیران خودرو اعلام نموده است که سومین فیس لیفت این خودرو به زودی وارد بازار خواهد شد ، همواره طراحی خودروی 315 جذاب و زیبا بوده است ، اما متناسب با نیاز روز بازار، شرکت مدیران خودرو مدل به روز شده این خودرو را به بازار عرضه خواهد نمود.

در مدل جدید قسمت جلو و طراحی بیرونی خودرو تغییراتی داشته که با حفظ عناصر و المان‌های عناصر فعلی بر طبق استانداردهای روز بوده و مشابه نمونه های روز اروپایی می‌باشد، اما در بخش داخلی خودرو به طور کلی تغییر کرده و داشبورد کاملا مشابه مدل جذاب ایکس 22 می‌باشد.

در مجموع خودرو جذاب‌تر شده که حثی مثبت را القاء می‌کند. همچنین خودرو به لحاظ ایمنی ارتقاء یافته و مجهز به سیستم ایی اس پی ( کنترل پایداری الکترونیکی ) می‌باشد که در مقایسه با رقبا هم سطح کاملا خاص می‌باشد و به خودروهای مشابه وارداتی نزدیک می‌باشد همچنین مدل جدید 315 با گیربکس اتومات عرضه میشود که بسیار مورد تقاضای بازار می‌باشد.

با این حساب این خودرو موفقیت مدل‌های قبلی 315 را تکرار خواهد نمود و به زودی شرکت مدیران خودرو اطلاعات جامع و کاملتری را راجع به این خودرو منتشر خواهد نمود.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سومین فیس لیفت ام وی ام ۳۱۵ در راه بازار ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است