Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

بازگشت

شنبه | ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۴ | کد خبر: CP- ۱۳۱۹۲ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
شرکت خودروسازی بزرگ "جنرال موتورز"(GM) خبر از تولید مجدد خودروی غول پیکر "هامر"(Hummer) این بار در هیبت یک خودروی برقی می‌دهد.
به گزارش کارپرس، خودروی "هامر" که به مصرف زیاد سوخت مشهور بود، به زودی در هیبت یک خودروی برقی سازگار با محیط زیست یا همان خودروی برقی(EV) بار دیگر احیا خواهد شد.

طبق گفته وال استریت ژورنال، شرکت خودروسازی "جنرال موتورز" قصد دارد در اوایل سال ۲۰۲۲ "هامر" را به عنوان یک وانت الکتریکی قدرتمند به بازار برگرداند.

علاوه بر این ما می‌توانیم اولین طراحی از "هامر" احیا شده را ماه آینده در خلال تبلیغات مسابقه مشهور "سوپر بول" در آمریکا توسط "لبرون جیمز" ستاره افسانه‌ای بسکبال دنیا مشاهده کنیم.

در حال حاضر طبق گفته‌ها، این خودروساز قصد دارد "هامر" را به عنوان یک مدل وانت برقی با جامعه هدف علاقه‌مندان به آفرود بازسازی کند.

وال استریت ژورنال می‌گوید این مدل جدید تحت برند "GMC" از زیرمجموعه‌های GM تولید می‌شود. علاوه بر این، طبق گفته‌های این خودروساز، "هامر" برقی اولین خودرو از بین چندین خودروی شاسی بلند و وانت برقی خواهد بود که GM قصد دارد طی چند سال آینده به بازار عرضه کند.

در عین حال که احیای "هامر" یک خبر غافلگیر کننده است، منطقی هم به نظر می‌رسد، چرا که شرکت "تسلا" با ساخت و معرفی وانت برقی خود موسوم به "سایبر تراک"(Cybertruck) ثابت کرد که علاقه زیادی به وانت‌های برقی وجود دارد.

با این حال فارغ از "سایبر تراک" وانت برقی "هامر" باید در بازاری شلوغ رقابت کند که به زودی شامل وانت‌های برقی "F-۱۵۰" شرکت فورد و "R۱T" شرکت "ریویان" نیز خواهد بود.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بازگشت

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است