Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

نیم نگاهی به طراحی جدید BMW X۱

یکشنبه | ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۳۶ | کد خبر: CP- ۱۱۴۰۱ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
بی ام دبلیو ایکس ۱ یک نمونه اولیه و واقعی در بخش کراس اوورهای کامپکت کوچک و لوکس بود، اما اتفاقی که همیشه در نسل بعدی خودروها رخ می‌دهد این است که در مدل‌های بعدی نه‌تنها از این طراحی استفاده می‌کنند بلکه آن را بهبود نیز می‌بخشند.
به گزارش کارپرس، به همین دلیل؛ بی ام و x1 جدید در اندازه کامپکت کوچک و بسیار لوکس، پرطرفدار برای حومه شهر تولید شده است و بیشتر از ظاهر جدید، قابلیت‌های پیشرفته جدید دارد. این خودرو که بزرگ‌ترین شاسی‌بلند bmw شناخته می‌شود، بر اساس کانسپت پرفورمنس ایکسperformance x1 طراحی‌ شده است.

مدل‌های تولیدی این کمپانی بر اساس شاسی و پلتفرم خودروهای مختلف این کمپانی بوده و در گونه‌های x1، x2، x3، x4، x6 و x7 تولید می‌شود.

ویژگی‌های ظاهری خودرو

2019 BMW X1 4

اندازه بی ام دبلیو ایکس ۱ bmw x1 مناسب برای کسانی است که به‌تازگی خانواده تشکیل داده‌اند با وجود فضای کوچک، این خودرو هنوز هم انتظار مصرف‌کنندگان را برآورده می‌کند به همراه یک نمای لوکس و قابلیت‌های اسپرت. تمامی مواد به‌کار رفته در طراحی داخلی خودرو از جنس مرغوب می‌باشند.

مصرف‌کنندگان به دنبال یک خودرو با امکانات بسیار هستند و بی ام دبلیو ایکس ۱ bmw x1 هم این انتظار را برآورده کرده است. به‌طور معمول قابلیت‌هایی مثل صندلی عقب‌های تاشو که وقتی آن‌ها را به حالت خوابیده درمی‌آورید فضای صندوق‌ عقب به ۱۶۶۲ لیتر می‌رسد که همین موضوع باعث شده است تا بی ام دبلیو ایکس ۱ bmw x1 یکی خودروهایی باشد که بیشترین فضای صندوق‌عقب را در بین خودروهای همرده خود را داشته باشد که از مزیت‌های آن به‌حساب می‌آید. باز کردن درب صندوق‌ عقب به‌صورت استاندارد و فابریک، بدون دست امکان‌پذیر شده است که این ویژگی باعث شده است بی ام دبلیو ایکس ۱ bmw x1 خودروی کاربردی به نظر رسد.

2019 BMW X1 5

مشخصات فنی خودرو

یکی از نکات قابل توجه این است که موتور خودرو به‌صورت عرضی قرار می‌گیرد و موجب صرفه‌جویی در فضای خودرو می‌شود. بی ام و x1 دارای گیربکس ۸ سرعته خودکار هست و موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه که حجمی برابر با ۱۹۹۸ سی‌سی دارد و قدرتی که تولید می‌کند ۲۳۱ اسب بخار و گشتاور آن ۳۵۰ نیوتن متر هست. این خودرو باوجود چنین موتوری شتاب صفر تا صد را در ۶.۰۳ ثانیه می‌پیماید که بی‌نظیر است.

چرخ‌های جلو زودتر از چرخ‌های عقب به حرکت درمی‌آیند تا بتوانند کمبود را جبران کنند، تغییرات دنده بسیار سریع اتفاق می‌افتد با وجود این‌که سفت است و باعث می‌شود صدای مطلوبی از اگزوز به گوش برسد. حتی وقتی خودرو بر روی شاسی جلو قرار دارد، رانندگی با بی ام دبلیو ایکس ۱ bmw x1 حس عقب رفتن را به سرنشینان می‌دهد و دلیل آن هم این است که پلت فرم این خودرو از بسیاری جهات شبیه به مینی کوپر باحالت استاندارد تمام چرخ محرک است.

طول و عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب برابر با؛ ۴۴۴۰ میلی‌متر، ۱۸۲۱ میلی‌متر و ۱۵۹۸ میلی‌متر است و وزن خودرو ۱۵۴۰ کیلوگرم است. فاصله‌ی بین دو محور خودرو ۲۶۷۰ میلی‌متر است.

 

2019 bmw x1

P90190710 highRes


منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نیم نگاهی به طراحی جدید BMW X۱

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است