Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

۵ خودروی لوکس ۲۰۲۳ که جهان چشم‌انتظار آنهاست

پنج شنبه | ۱۴۰۲/۰۴/۰۸ - ۱۱:۰۰ | کد خبر: CP- ۲۰۲۳۶ | سرویس: تحلیل و گزارش
کارپرس:
سال 2023 نزدیک است و با فرا رسیدن سال نو، انتظارات زیادی از خودروهای جدید در هر شکل، اندازه و قیمت برای علاقه‌مندان در سراسر جهان به وجود می‌آید.

به گزارش خودروپرس، صنعت خودروهای لوکس طی چند وقت اخیر رونق گرفته و احتمالاً این روند در سال 2023 نیز با وجود فشارهای تورمی ادامه خواهد یافت.

سازندگان خودرو نسبت به دورنمای سال جدید خوشبین هستند و خیلی از آنها محصولات جدیدی که از خطوط تولیدشان در سال آینده بیرون می‌آید را قبلاً معرفی کرده‌اند.

در اینجا بد نیست نگاهی بیاندازیم به 5 خودروی لوکس و برتر که جهان چشم‌انتظار رونمایی از آنها در سال 2023 است:

آئودی A6 ای ترون

این خودرو تقریباً در مراحل نهایی توسعه قرار دارد و عرضه آن در سال 2023 انجام خواهد داشت. این محصول برقی اسپورت ظاهراً تست‌های خود در اروپا را پشت سر گذاشته است. گفته می‌شود آئودی A6 ای ترون تحت پلتفرم PPE ساخته می‌شود و گویا قوی‌ترین سدان آئودی تاکنون لقب خواهد گرفت. جزئیات و مشخصات این خودرو فاش نشده اما یک نسخه مفهومی از آن که پیشتر رونمایی شد، دارای ساختار دوموتوره با قدرت حدود 470 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن متر بود.

 

مرسدس EQE

مرسدس بنز می‌خواهد در نبرد خودروهای الکتریکی گوی سبقت را از سازندگان خودروهای لوکس برباید و از این منظر EQE می‌تواند یکی از مدل‌های مهم برای آلمانی‌ها باشد. شاسی بلند EQE که قبلاً به نمایش درآمد، دارای یک پک باتری 90.6 کیلووات ساعت است و ظاهراً برد 600 کیلومتر با هر بار شارژ را ارائه می‌دهد. در مورد مدل EQE 350 4Matic نیز ساختار دوموتوره گشتاور را به 765 نیوتن متر می‌رساند، گرچه برد آن به حدود 560 کیلومتر کاهش می‌یابد.

 

تسلا سایبرتراک

اغراق نیست اگر بگوییم که تسلا سایبرتراک خودرویی است که جهان بیش از همه چشم‌انتظار آن است. عرضه رسمی این خودرو که نسخه مفهومی آن ابتدا در سال 2019 رونمایی شد، چند بار به دلایل مختلف به تعویق افتاده است اما این بار ظاهراً قرار است در سال 2023 به شکل رسمی عرضه شود.

 

فراری پورسانگ

جهان این خودرو را شاسی بلند می‌نامد، اما فراری نه. اما به هر نحو پورسانگ شبیه هیچیک از مدل‌های فراری که تاکنون ساخته شده نیست. این مدل چهار صندلی دارای یک موتور 6.5 لیتری V12 است که قدرت 715 اسب بخار و گشتاور 715 نیوتن متر را تولید می‌کند. حداکثر سرعت فراری پورسانگ 310 کیلومتر بر ساعت است و می‌تواند ظرف 3.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو احتمالاً گران‌قیمت خواهد بود و تعداد محدودی از آن تولید خواهد شد.

 

رولزرویس اسپکتر

رولزرویس اسپکتر محصولی باب طبع ثروتمندترین افراد دنیا خواهد بود. اسپکتر به عنوان نخستین سدان لوکس سوپر و تمام الکتریکی شرکت حداکثر قدرت 577 اسب بخار و حداکثر گشتاور 900 نیوتن متر را ارائه می‌دهد. همچنین این محصول قادر خواهد بود طی فقط 4.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

۵ خودروی لوکس ۲۰۲۳ که جهان چشم‌انتظار آنهاست

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است