Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

۱۰ مرد ثروتمند دنیا سوار چه خودروهایی می شوند؟

شنبه | ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲ | کد خبر: CP- ۱۷۹۵۸ | سرویس: تحلیل و گزارش
کارپرس:
از هوندا آکورد و هوندا جاز گرفته تا مدل های لوکس نظیر مرسدس میباخ 62، لکسوس LFA، تسلا رودستر و پورشه جزو خودروهایی است که 10 مرد ثروتمند دنیا برای رانندگی انتخاب کرده اند.

به گزارش خودروپرس، میلیاردرها افرادی هستند که صاحب بهترین چیزها هستند و وقتی صحبت از خودرو می شود نیز طبیعتاً کلکسیون آنها شامل بهترین و ممتازترین مدل های اتومبیل از برندهای برتر دنیاست.

با این حال برخی ثروتمندان نیز هستند که ترجیح می دهند سوار اتومبیل های نه چندان لوکس شوند.

در این گزارش 10 مرد ثروتمند دنیا در عصر حاضر و خودروهایی که زینت بخش گاراژ شخصی شان است حضورتان معرفی می گردد:

 

جف بزوس

در حال حاضر جف بزوس، ثروتمندترین مرد دنیا و مدیر آمازون سوار یک هوندا آکورد قدیمی می شود!

طبق یک گزارش پس از آنکه آمازون در سال 1997 تأسیس شد ثروت بزوس به بیش از 12 میلیارد دلار رسید. سپس مدیر آمازون از شورلت بلیزر مدل 1987 خود دست کشید و از آن هنگام تاکنون سوار این هوندا آکورد ارزان و اقتصادی  می شود.

 

ایلان ماسک

شاید خیلی ها تصور کنند که ایلان ماسک مدیر شرکت تسلا خودروهای الکتریکی را برای رانندگی خود ترجیح می دهد، اما جالب است بدانید که او مالک یک «مک لارن F1» و نیز یک خودرو «لوتوس اسپریت» است که در فیلم معروف جیمز باند «The Spy Who Loved Me» ظاهر شده بود.

 

برنارد آرنو

برنارد آرنو رئیس و مدیرعامل شرکت لویی ویتون، بزرگ ترین شرکت کالاهای لوکس دنیاست. این کارآفرین فرانسوی که به خاطر کلکسیون هنری اش شناخته می شود معمولاً سوار خودروهای بسیار لوکس و شیک می شود.

آرنو مالک یک خودرو «بی ام و 760Li» است که از سری بی ام و 7 محسوب می شود. این خودرو که دارای انواع بنزینی و دیزلی است از موتور 12 سیلندر توربو بهره می برد، می تواند قدرت 600 اسب بخار و گشتاور حداکثری 850 نیوتون متر را تولید کند.

 

بیل گیتس

بیل گیتس یکی از ثروتمندترین مردان دنیا طی سال های خیر به جایگاه چهارم جدول ثروتمندها تنزل یافته است. بنیانگذار مایکروسافت در زمینه انتخاب خودرو دارای یک ذائقه کلاسیک است. از جمله خودروهای پرشمار او می توان به «پورشه 959» اشاره کرد که وی در دهه 1980 خریداری کرد. گزارش ها حاکی است که گیتس در دهه 80 و زمانی که ورود پورشه به آمریکا غیرقانونی بود تلاش کرد تا این خودرو را به داخل کشور قاچاق کند.

 

مارک زوکربرگ

بنیانگذار فیس بوک از یک خودرو «پاگانی هوایرا» 12 سیلندر دو توربوشارژ و «هوندا جاز» بهره می برد. با ثروت خالص 73 میلیارد پوند، زوکربرگ معمولاً به سراغ خودروهایی ساده و کاربردی می رود.

 

وارن بافت

وافت بافت رئیس و مدیرعامل «برکشایر هاتاوی» و یکی از ثروتمندترین مردان دنیا با ثروت خالص 69 میلیارد پوند است. انتخاب خودرویی بافت یک سدان لوکس «کادیلاک XTS» است.

 

لری پیج و سرگئی برین

لری پیج و سرگئی برین به ترتیب مدیرعامل و رئیس شرکت مادر گوگل (آلفابت) هستند.

گزارش ها حاکی است که این دو نفر هر کدام دارای یک «تسلا رودستر» و یک «تویوتا پریوس» هستند.

 

لری الیسون

لری الیسون یک تاجر و سرمایه گذار آمریکایی است که شرکت اوراکل را تأسیس کرده است.

با ثروت خالص 65 میلیارد پوند الیسون علاقه زیادی به خودروهای لوکس دارد و کلسیون او محصولاتی چون «مک لارن F1»، «لکسوس LFA» و «لکسوس LS600h» را شامل می شود.

 

موکش آمبانی

موکش آمبانی ثروتمندترین مرد آسیا دارای یک ناوگان از خودروهایی است که محصولات رولزرویس، آستون مارتین و ب ام و را دربرمی گیرد. اما یکی از محصولات خاص که توسط همسرش به او هدیه داده شده «مرسدس میباخ 62» سفارشی است.

 

آمانیکو اورتگا

آمانیکو اورتگا میلیاردر اسپانیایی، بنیانگذار و رئیس سابق گروه مُد «Inditex» است که به خاطر لباس های زارا و فروشگاه های جانبی آن شناخته می شود.

با ثروت خالص 58 میلیارد پوند، کلکسیون خودرویی شامل شامل یک «آئودی A8» و «مرسدس GL» است.

 

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

۱۰ مرد ثروتمند دنیا سوار چه خودروهایی می شوند؟

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است