گزارش رضایت سنجی خدمات پس از فروش شامل 3 بخش ادراکی، عملکردی و جامع است.
در بخش ادراکی شاخص هایی همچون زمان صرف شده، برخورد و پاسخگویی، هزینه پرداختی و کیفیت خدمات و شبکه خدمات پس از فروش بررسی شده است که شاخص های برخورد و پاسخگویی و زمان صرف شده بیشترین امتیاز ها را به خود اختصاص داده اند.
در بخش عملکردی مواردی همچون ارائه صورت حساب، رفع کامل ایرادات، پذیرش خودرو در نمایندگی ها بررسی شده است که در این میان بیشترین امتیاز مربوط به شاخص پذیرش خودرو در نمایندگی ها است.
در بخش گزارش جامع آیتم های بررسی شده در 2 بخش قبلی، بررسی و امتیاز کلی بیان می شود.
و در نهایت با مجموع موارد فوق شرکت خودرو سازی کارمانیا با وجود کمتر از یکسال از حضور محصولات خود در بازار عظیم خودروی ایران، موفق به کسب رتبه دوم درمیان شرکت های قَدَر خودروساز شده است.
منبع: اقتصاد آنلاین
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان