به گزارش کارپرس،، این دوره که با هدف آموزش آخرین تکنیکهای فروش و اصول بازاریابی، ایجاد افزایش مهارت برای جوابگویی به نیازهای متنوع مشتریان، روشهای نوین کار و آمادهسازی افراد جهت احراز شغلی مفید و انجام کار مناسب و در خور شخصیت والای مشتریان، همچنین بهبود روابط کار و ایجاد روحیه همکاری بین کارکنان و مشتریان برگزار گردید، با استقبال گستردهای از مدیران و کارشناسان دفتر مرکزی و نمایندگیهای سراسر کشور همراه شد. کارمانیا
منبع: اقتصاد آنلاین
مفاهیم کلیدی مذاکره، گامهای کلی تکنیکهای فروش، راهبردهای حل مسئله، سبکهای اصول بازاریابی، برنامه پیشبرد مذاکره، ارائه پیشنهاد جهت تکنیکهای نوین فروش، زبان بدن در فروش و بازاریابی از مفاهیم آموزشی این دوره در مرکز آموزش خودروسازی کارمانیا بو
منبع: اقتصاد آنلاین
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان