وی با اشاره به اینکه در مذاکره با بامو، پرشیا خودرو در ردیف اول صف قرار دارد، تصریح کرد: ما روح برند بامو را می شناسیم و شرکت مادر نیز به این موضوع واقف است.
موسوی با بیان اینکه مالک بیزنس بامو درایران هستیم و ایده ما این است که نمایندگی ها نیز در اختیار ما باشد، ادامه داد: 30 درصد بازار بامو در اختیار پرشیا خودرو است و باید اعلام کنیم برخی از خودروهای بامو که به صورت متفرقه وارد می شود صفر نبوده و حتی دارای آپشن های تقلبی هستند.
وی در پاسخ به سوالی درباره سرمایه گذاری بامو برای تولید در ایران تاکید کرد: اصولا در هر حوزه ای که مذاکره صورت می گیرد ، سرمایه گذاری برای تولید نیز مطرح می شود و این از اصول مذاکره است، اما تا زمانی که شرکت مادر مراکز فروش و خدمات پس از فروش در کشور به اندازه کافی نداشته باشد اقدام به سرمایه گذاری نمی کند.
وی در پاسخ به این سوال که به همه خودروهای موجود در ایران سرویس خواهید داد؟ گفت: طبق وظیفه، ما به همه خودروهای برند BMW خدمات ارائه می کنیم. در حال حاضر حتی چند میلیارد تومان قطعات خودروهای سری ٢٠١١ در انبار ما وجود دارد تا بتوانیم در صورت نیاز به دارندگان این خودروها سرویس ارایه بدهیم.
منبع : اقتصاد آنلاین
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان