Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

ب ام و خودرویی بنام iNEXT رونمایی می کند!

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۲۳ | کد خبر: CP- ۷۸۸۷ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
این خودرو به یک سانروف پانورامیک شیشه‌ای، کنسول مرکزی پوشیده از چوب مجهز است. داشبورد نیز بین فضایی چوبی و پوشش‌هایی از متالیک برق می‌زند.
به گزارش کارپرس، در نمایشگاه 2017 فرانکفورت، شرکت ب‌ام‌و اعلام کرد که 25 خودروی الکتریکی را در خط تولید سال 2025 خود تولید خواهد کرد که 12 گزینه از میان آنها تمام الکتریک خواهند بود. قطعا می‌دانیم که یکی از این خودروها نسل‌های آتی و پیشرفته i3 است و ما باید منتظر 11 خودروی دیگر باشیم.

شاید اولین خودروی الکتریکی گروه خودروسازی ب‌ام‌و مینی کوپر 3 در الکتریکی است که سال آینده به بازار ارائه می‌شود. دومی نیز نیز احتمالا ک مدل تمام اکتریکی از x3 های جدید است که قطعا با نام ix3 شناخته شده و از ورودی‌های 2020 به شمار می‌آید. سومی نیز یک سدان 5 نفره 4 در است که براساس کانسپت "آی ویژن داینامیک" نمایش درآمده در فرانکفورت ساخته می‌شود و با نام تجاری i4 ارائه خواهد شد.

ب‌ام‌و مدل چهارم را سوار محفظه بار هواپیمایی لوفتانزا کرده و پروازش را برای نازیدن به این خودرو در برابر بیش از 300 خبرنگار شروع کرده است. این خودرو در محفظه بار هواپیما در فرودگاه شهر نیویورک توسط خبرنگاران دیده شده و قرار است پس از این شهر به سن فرانسیسکو و کالیفرنیا پرواز کند و قبل از بازگشت به آلمان سری هم به پکن بزند.

iNEXT car01

iNEXT یک SUV هم سایز X5 است و چند ماه پس از مدل "آیویژن داینامیک 2021"در نسخه تجاری معرفی خواهد شد و تا کنون هیچ اطلاعاتی در مورد موتور، قیمت و چیزهای دیگرش وجود ندارد.

ب ام‌و iNEXT به عنوان یک کراس‌اوور کانسپت و الکتریکی در فضای مجازی به شکلی رسمی به نمایش درآمد ، بناست  در سال 3 سال آینده تولید شود.

خودرو دارای یک جلو پنجره کلیوی شکل غول پیکر با شبکه توری غیر واقعی و غیر اصل است که با یک لایه از نوار کرومی آبی رنگ احاطه می‌شود. رنگ آبی این لایه کرومی نشانه سازگاری آن محیط زیست است.

این جلوپنجره بزرگ بین دو چراغ فوق باریک و کشیده قرار گرفته و سپری قطور قرار گرفته است. در اصل می‌توان گفت جلوپنجره روی سپر نشسته و در بخش زیرین سپر دارای بخش‌های مشکی براقی است که تضادی جذاب در نمای جلو ایجاد کرد و بر فیزیک خشن خودرو افزوده است.

iNEXT car02

اگر نگاه را به سمت عقب خودرو حرکت دهید، احتمالا آینه‌های جانبی متوقفتان خواهد کرد. ب‌ام‌و در ساخت این بخش به سراغ همان دوربین‌هایی رفته که لکسوس از آن روی نسخه‌های تولیدی ژاپن و آئودی روی کانسپت‌هایش بهره می‌برد. iNEXT چرخ‌های بزرگی نیز دارد و در نمای جانبی جالب به نظر می‌رسند. قوس‌چرخ‌ها در خودرو جذاب و گیرا بوده و سقف آن بدون شیب به اسپویلرهای عقبی خودرو منتهی می‌شوند.

با نگاه به بخش عقب می‌توانیم استفاده از دوربین‌های دیجیتال به جای آینه‌های مرسوم را ببینیم که همگام با دو لوکس ساز دیگر یعنی آئودی و لکسس می‌باشد. همچنین پروفایل جانبی شامل رینگ‌های بزرگ و عناصر نصب شده روی ستون B است. این خودروی مفهومی علاوه بر موارد یاد شده دارای قوس‌های چرخ گیرا در عقب و سقف نسبتاً تختی است که به اسپویلر نصب شده روی درب پشتی ختم می‌شود.

ابعاد کراس‌اوور احتمالا بیش از ظاهر شما را جلب خواهد کرد. اما نمی‌توان از اظهار نظر در مورد چراغ‌های گرد و روشنایی تیز و کشیده چراغ‌‌های ترمز نیز اظهار نظر نکرد.

در کابین رانندگان به پشت فرمان زاویه دار و مربعی شکل نشسته و خود را در دریایی از پشت‌آمپر و نمایشگرهای دیجیتالی غرق می‌کنند. نمایشگر اطلاعات و سرگرمی به اندازه کافی نزدیک به دست کاربران بوده و ظاهر آن متالیک به نظر می‌رسد.

iNEXT car03

اما این خودرو به مواد داخلی تعاملی با قدرت لمسی مجهز است. سرنشینان می‌‌توانند سطح هر جای سطح صندلی را لمس کرده و از همین حرکات سیستم ناوبری یا رادیویی را کنترل کنند. در این سیستم همچنین هیچ صفحه نمایشگری برای سرنشینان وجود ندارد. تنها راننده از این گزینه استفاده می‌کند. البته ب‌ام‌و تصدیق کرده که چنین تکنولوژی هرگز در نسخه تولیدی به کار نمی‌رود.

این خودرو به یک سانروف پانورامیک شیشه‌ای، کنسول مرکزی پوشیده از چوب مجهز است. داشبورد نیز بین فضایی چوبی و پوشش‌هایی از متالیک برق می‌زند.

iNEXT car04

کمپانی ب‌ام و در حال حاضر تائید کرده که خودرو به یک باتری ماژولار با ظرفیتی بین 60 تا 120 کیلووات بر ساعت مجهز است و با هر بار  شارژ می‌تواند مسافتی بین 700 کیلومتر را بپیماید.

در کنار این سامانه فناورانه قدرت، iNEXT به سیستم نیمه خودران نیز مجهز است. انتظار داریم با سطح نیمه خودرانی 4 این مدل از پس بسیاری از شرایط دشوار در رانندگی برآید.

این خودرو به یک سانروف پانورامیک شیشه‌ای، کنسول مرکزی پوشیده از چوب و مرمر مجهز است. داشبورد نیز بین فضایی چوبی و پوشش‌هایی از متالیک برق می‌زند.

ب‌ام‌و iNEXT به عنوان یک کراس‌اوور کانسپت و الکتریکی در فضای مجازی به شکلی رسمی به نمایش درآمد.

iNEXT car05
 
iNEXT car06

منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ب ام و خودرویی بنام iNEXT رونمایی می کند!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است