Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید؛

تولد صد سالگی بنتلی با رنگ طلا

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۷:۴۵ | کد خبر: CP- ۷۷۵۵ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
رنگ طلایی صدسالگی بنتلی از طلای متالیک پالایش شده تحت تاثیر مدل‌های وینتیج بنتلی با فلز کاری هنرمندانه و برجسته این خودرو ارائه می‌شود.
به گزارش کارپرس، بنتلی در آستانه 100 سالگی قصد دارد، تاریخچه خود را به شکلی لوکس و ویژه (درست مانند خودروهایش) جشن بگیرد. به همین دلیل تمامی محصولات تولید سال 2019 از ویژگی‌های منحصربه فرد سود برده و گزینه‌های جالبی را در خود جای داده‌اند.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران، قرار است خودروها و دیگر وسایل تولیدی این کارخانه در سال 2019، ویژه‌تر از همیشه بوده با طراحی یا گزینه‌های تکی مانند گلدوزی روی صندلی‌ها و پلاک‌های عجیب ارائه گردد.

car bentli 6 13 کپی
 
car 6 13 1

از ویژگی‌های دیگر "جشن صد سالگی" بنتلی، می‌توان به نشان‌های طلایی نمای انتها و روبه‌رویی خودروهای بنتلی که در هماهنگی کامل با چرخ های خودرو هستند اشاره کرد. از طرفی عبارت "1919- 2019" روی تمامی این خودروها دیده می‌شود.

car 6 13 3

تکیه‌گاه سر روی صندلی‌ها نیز از نشان طلایی یک صدسالگی و دوخت‌های درشت متفاوت بهره می‌برند. رنگ طلایی صدسالگی بنتلی از طلای متالیک پالایش شده تحت تاثیر مدل‌های وینتیج بنتلی با فلز کاری هنرمندانه و برجسته این خودرو ارائه می‌شود. این سبک و رنگ در سال‌های 1919 روی مدل EXP 2 و در سال 1929 روی مدل "بریکین بلوئر"به کار رفته است. بنتلی ادعا کرده رنگ طلایی خاصش در زیر نور همچون جواهر می‌درخشد و برق می‌زند.

car 6 13 4
car 6 13 6

اولین بنتلی ساخته شده در سپتامبر 1921 حدود 1050 پوند فروخته شد. در  آن سال W.O. بنتلی موسس این کمپانی به ساخت خودروهای ویژه و سریع فکر می‌کرد که مسابقات خودرویی پیروز از میدان خارج شود.

car 6 13 5

منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تولد صد سالگی بنتلی با رنگ طلا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است